Mesestä virus!

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
juu täällä myös :wave: tuli teksti: "täällä sun kuva ym ym" ja menin avaamaan sen :kieh:
mutta ei meillä ainakaan ongelmia, jos haluut ettei virus etene tai ilmaannu koko ajan ruutuun, vaihda mesen salasana. Se ainakin meil nakkas sen mäkeen. =)
 
vieras
Mulla Norton vei sen ja poisti. Skannasin vielä ad aware 2008 ja ei löytäny mitään ja koskaan ei ole kenellekään lähettänyt tuo pöpö sitä litaniaa. Mulle tuli pöpöstä kuvake työpöydälle. Saas nähdä lymyääkö pöpö jossakin vielä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Kaveri sai sen viruksen koneeseensa ja nyt kone ihan sekasin ja jumissa, ei toimi mese ja antaa ihan sekavia käskyjä...
Menikö kone heti sekaisin? Olen siis tuo aikaisempi, joka kirjoitti Nortonista ja Ad awaresta.
 
no
meillä pojalle asennettiin just ton kumman viiruksen vuoksi..ihan uusiks windows..oli ihan samat systeemit,eli viirus vaihtoi paikkaa kansiosta toiseen .. poika sanoi just,et toimii kone.
koko illan tuolla velipojan kanssa sitä poistivat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Kaveri sai sen viruksen koneeseensa ja nyt kone ihan sekasin ja jumissa, ei toimi mese ja antaa ihan sekavia käskyjä...
Menikö kone heti sekaisin? Olen siis tuo aikaisempi, joka kirjoitti Nortonista ja Ad awaresta.

Meni oikeestaan heti sekasin, ainakin mesen osalta. Koitti virusohjelmalla, niin ohjelma sano ettei mitään löytynyt, mut tänään kun avas koneen, tuli et haittaohjelma löydetty ja nyt kone totaalisesti jumissa ja tökkii ja tekee mitä sattuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla Norton vei sen ja poisti. Skannasin vielä ad aware 2008 ja ei löytäny mitään ja koskaan ei ole kenellekään lähettänyt tuo pöpö sitä litaniaa mesessä. Mulle tuli pöpöstä kuvake työpöydälle. Saas nähdä lymyääkö pöpö jossakin vielä
Olen siis tämä henkilö. Mitä luulette, pitäisi vielä asentaa käyttis uusiksi?
 
verokarhu laiskana
täällä on myös taisteltu saman ongelman parissa eilisillasta lähtien.. google-ongelmat tuttua ja pcturvat yms. nyt alkaa näkyä jo valoa tunnellin päässä, laitan neuvoja jos totean että saan oman koneeni toimimaan..
ja älkää turhaan syytelkö kavereitanne, tuo virus levittää samantien itsensä mesessä ainakin kaikille jotka ovat listassa online, kun sen joku hyväuskoinen erehtyy avaamaan..
 
vieras
mikäli teillä tuo virus on ei kannata netissä oleilla koska virus haalii kaiken aikaa lisää mato-kavereita netistä koneellenne. jos teillä on toinen virukseton tietokone (läppäri saatavilla), niin etsikää sillä konsteja ko. viruksen poistoon
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Nooh, jos vetäis sen winkkarin kokonaan uuvestaan ni jospa se sillä sit lutviutuis :D
auttoi ainakin meillä
pittääks se winkkari eka vetää alas? vai miten sen kans toimitaan jos halutaan uudestaan se ajaa koneelle? (eli pitääks edelline kaataa vai voiks vaa vetästä sen ylitte, ei kai?)
kuulemma yliajo riittää.eli asenna pikaisesti..napsautus
 

Yhteistyössä