Menikö kone heti sekaisin? Olen siis tuo aikaisempi, joka kirjoitti Nortonista ja Ad awaresta.Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kaveri sai sen viruksen koneeseensa ja nyt kone ihan sekasin ja jumissa, ei toimi mese ja antaa ihan sekavia käskyjä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Menikö kone heti sekaisin? Olen siis tuo aikaisempi, joka kirjoitti Nortonista ja Ad awaresta.Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kaveri sai sen viruksen koneeseensa ja nyt kone ihan sekasin ja jumissa, ei toimi mese ja antaa ihan sekavia käskyjä...
Olen siis tämä henkilö. Mitä luulette, pitäisi vielä asentaa käyttis uusiksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla Norton vei sen ja poisti. Skannasin vielä ad aware 2008 ja ei löytäny mitään ja koskaan ei ole kenellekään lähettänyt tuo pöpö sitä litaniaa mesessä. Mulle tuli pöpöstä kuvake työpöydälle. Saas nähdä lymyääkö pöpö jossakin vielä
auttoi ainakin meilläAlkuperäinen kirjoittaja miracle:Nooh, jos vetäis sen winkkarin kokonaan uuvestaan ni jospa se sillä sit lutviutuis
pittääks se winkkari eka vetää alas? vai miten sen kans toimitaan jos halutaan uudestaan se ajaa koneelle? (eli pitääks edelline kaataa vai voiks vaa vetästä sen ylitte, ei kai?)Alkuperäinen kirjoittaja no:auttoi ainakin meilläAlkuperäinen kirjoittaja miracle:Nooh, jos vetäis sen winkkarin kokonaan uuvestaan ni jospa se sillä sit lutviutuis
kuulemma yliajo riittää.eli asenna pikaisesti..napsautusAlkuperäinen kirjoittaja miracle:pittääks se winkkari eka vetää alas? vai miten sen kans toimitaan jos halutaan uudestaan se ajaa koneelle? (eli pitääks edelline kaataa vai voiks vaa vetästä sen ylitte, ei kai?)Alkuperäinen kirjoittaja no:auttoi ainakin meilläAlkuperäinen kirjoittaja miracle:Nooh, jos vetäis sen winkkarin kokonaan uuvestaan ni jospa se sillä sit lutviutuis