mesestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljalleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hiljalleen

Aktiivinen jäsen
09.09.2009
1 533
1
36
jos poistaa toisen yhteystiedot tuleeko siitä mitään ilmoitusta toiselle? näkeekö hän enää missä tilassa olen? vai poistunko hänen listoilta kokonaan?

jos estää yhteydenpidon voiko hän laittaa viestejä minulle vaikka näkeekin että olen offline tilassa?

Poistaminen ja estäminen ovat ihan eri asioita.

Poistettu ihminen näkee ihan normaalisti tilapäivityksen ja voi ottaa yhteyttä. Estetty ei näe eikä voi ottaa yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:

Poistettu ihminen näkee ihan normaalisti tilapäivityksen ja voi ottaa yhteyttä. Estetty ei näe eikä voi ottaa yhteyttä.

Häh? Eli jos poistan niin siitä ei ole mitään hyötyä jos näkee tilani?

Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:

Mä joskus kokeilin tätä yhden mesekaverin kanssa, ja kun poistin hänet, niin hän näki minut offline-tilassa. Eli mun tietojeni mukaan poistettu ei näe tilapäivitystäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:

Mä joskus kokeilin tätä yhden mesekaverin kanssa, ja kun poistin hänet, niin hän näki minut offline-tilassa. Eli mun tietojeni mukaan poistettu ei näe tilapäivitystäsi.

kiitos tästä tiedosta...tätä nyt tarvitaan :ashamed:

Yhteistyössä