H
harmaana
Vieras
onko vaativa ala?onko koulutus hankala? mitä työtä olette tehneet käytyänne kyseisen koulutuksen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei oo vaativa. kaveri tehnyt kirjanpitohommia ja jatkoi sit sihteeriks. ja nyt edellee kirjanpito hommis.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Riippuu varmasti siitäkin minkä linjan otat erikoistumisvaiheessa... Ite en ois ikinä selvinny laskentatoimenlinjasta, joten kävin markkinointilinjan. Ei ollenkaan paha, paitsi mulle ne matikan ja kirjanpidon kurssit,kun oon ikäni ollu numerokammoinen ja täysin käsi matikassa..
Alkuperäinen kirjoittaja Riippuu paikasta:On aivan tavallisia toimistopaikkoja, joihin vaaditaan tradenomi-koulutus. Esim. työvoimaneuvojaksi ei nykyään pääse ilman amk-tutkintoa. Julkisella puolella ylipäätänsäkin tarvitsee koulutuksen saadakseen työpaikan.
Yksityisellä puolella on paikkoja joihin ei tarvita merkonomin/tradenomin yms. koulutusta. Esimerkkinä assistentin työ pikkufirmassa.
Maisterin papereillakin voi saada toimistopaikan, mutta jos voivat valita toimistohommia osaavan henkilön niin tietysti ottavat mielummin sellaisen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Riippuu paikasta:On aivan tavallisia toimistopaikkoja, joihin vaaditaan tradenomi-koulutus. Esim. työvoimaneuvojaksi ei nykyään pääse ilman amk-tutkintoa. Julkisella puolella ylipäätänsäkin tarvitsee koulutuksen saadakseen työpaikan.
Yksityisellä puolella on paikkoja joihin ei tarvita merkonomin/tradenomin yms. koulutusta. Esimerkkinä assistentin työ pikkufirmassa.
Maisterin papereillakin voi saada toimistopaikan, mutta jos voivat valita toimistohommia osaavan henkilön niin tietysti ottavat mielummin sellaisen.
Ei kai ne toimistohommat nyt niiiin vaativia ole etteikö maisteri ne osais tehdä, tai ainakin oppis nopeasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Anteeksi vaan mutta kirjanpito ja palkanlaskenta ovat toimistotöistä niitä hankalimpia. Joudut koko ajan soveltamaan lakipykäliä ilman valmiita ohjeistuksia. Aikataulu on tiukka ja esim. palkanlaskennassa on eräpäiviä monta kuukaudessa.
Itse teen palkanlaskennassa töitä siellä loppupäässä. Täsmään palkkasummia eri näkökulmasta kirjanpitoon, verottajalle ja eläkelaitoksille. Joka sanoo, ettei ole vaativaa, tulkoot kokeilemaan.
Palkkani on 2400 e/kk.
Olen hakeutumassa muualle töihin jatkuvien ylitöiden ja sen takia, että saan jatkuvasti ylittää itseni tuossa työssä.