Mähän sanoin, etten vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja Niippi:Mikä on parempaa kuin hyvempi? Kiitti kun vastaat!
Jo ootte jääräpäisiä, kun en vastaa niin en vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mäkin oon merkonomi mitä sitten! minkä puolen merkonomi sä olet!?
No kerro nyt! Mä olen matkailupainotteinen merkonomi SÄ!?Alkuperäinen kirjoittaja Merkonomi:Jo ootte jääräpäisiä, kun en vastaa niin en vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mäkin oon merkonomi mitä sitten! minkä puolen merkonomi sä olet!?
kiitos vastauksestasi!Alkuperäinen kirjoittaja Merkonomi:No en varmana vastaa. Nih.
Joopa joo, mä oon nyt ilmoittanut, etten vastaa mihinkään. Joten en vastaa. Nih.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kerro nyt! Mä olen matkailupainotteinen merkonomi SÄ!?Alkuperäinen kirjoittaja Merkonomi:Jo ootte jääräpäisiä, kun en vastaa niin en vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mäkin oon merkonomi mitä sitten! minkä puolen merkonomi sä olet!?
Eli sä et oppinut opiskellessas mitään! NIHAlkuperäinen kirjoittaja Merkonomi:Joopa joo, mä oon nyt ilmoittanut, etten vastaa mihinkään. Joten en vastaa. Nih.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kerro nyt! Mä olen matkailupainotteinen merkonomi SÄ!?Alkuperäinen kirjoittaja Merkonomi:Jo ootte jääräpäisiä, kun en vastaa niin en vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mäkin oon merkonomi mitä sitten! minkä puolen merkonomi sä olet!?
En vastaa, huomautan. Nih.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli sä et oppinut opiskellessas mitään! NIHAlkuperäinen kirjoittaja Merkonomi:Joopa joo, mä oon nyt ilmoittanut, etten vastaa mihinkään. Joten en vastaa. Nih.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kerro nyt! Mä olen matkailupainotteinen merkonomi SÄ!?Alkuperäinen kirjoittaja Merkonomi:Jo ootte jääräpäisiä, kun en vastaa niin en vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mäkin oon merkonomi mitä sitten! minkä puolen merkonomi sä olet!?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel