merkkivaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

teeri

Aktiivinen jäsen
30.12.2007
2 317
0
36
nyt ei puhe reimosta,se pursuu jo korvista....

mun ystävällä on ollu yli vuoden pakkomielle ostaa HELLO KITTY vaatetta tyttärelleen.ei siinä mitään ,mutta kun kuvasto kolahtaa postiluukusta ni tämä äiti tilaa kaikki hello kittyt ja kaikilla väreillä.
siinä menee satasii....köyhä perhekin mukamas.
eli silleen,tahdoin tämän tieon jakaa kanssanne,ja en oo kateellinen ku mulla 2poikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Minä luokittelen merkkivaatteiksi, Gant, Burberry, Timberland ym merkit, en mitään normi henkkamaukan ym ketjujen rytkyjä.

Ja mä en ostaisi noita em.rytkyjä vaikka olis kuinka rahaa,meille kelpaa ihan normaalit h&m vaatteet :laugh:
Niitä kahmisin kyllä niin paljon kun haluaisin,kaikki söpöstykset mikäli olisi paljon rahaa :heart:

emmä sitä meinannukkaan et kalliita ois,vaan kalliikksi tulee.....jos aatelee yx ja sama paita 7 eri värissä.....ja kaikissa muissakin vaatteissa sama tyyli.pakko vaa olla hello kittyy,vaikka tytär ei kuulemma ees tykkää siitä kuosista :D

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
emmä sitä meinannukkaan et kalliita ois,vaan kalliikksi tulee.....jos aatelee yx ja sama paita 7 eri värissä.....ja kaikissa muissakin vaatteissa sama tyyli.pakko vaa olla hello kittyy,vaikka tytär ei kuulemma ees tykkää siitä kuosista :D

No siinä tapauksessa sun ystäväsi on hullu :o

Yhteistyössä