Merkkiuskollisuudesta ei taida olla lasten vaatteissa mitään hyötyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "BÖÖ"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"BÖÖ"

Vieras
Kyse ulkovaatteista.Aina paasaavat jotkut ticketin, jotkut reimatecin, jotkut lassien ja ties minkä takia. Itse on tullu kokeiltua Reima, Reimatec, Lassie, Lassietec, joku elloksen o 2 h, ticket, name it, H&M, Huppa, Jonathan, Lennen active, Raiski halti, Remu, Rasavil, Kappahl, beavers, ice peak, catmandoo jne monia muitakin varmasti ja ne missä on vedenpitävyys luvattu eli Reimatec, Remu, o 2 h, lennena active, kappahlin haalari, halti, name it, h&m huppa, ticket jne niin ne on vettä pitänytkin. H&M toppahousut on kestänyt esimerkillisesti 3 lapsella menemättä rikki =) , josta olen tosi yllättynyt. Nyt voin sitten hyvin mielin ostaa mitä vaan, yhtäkään maanantai kappaletta ei ole kohdallemme osunut ! Mikään haalari eikä asu, ei toppa eikä välikausi ole yhdellä lapsella rikki mennyt!

Suht samaa mieltä olen :). Meillä on hajonnut vaan joku Seppälän pilipalihaalari, mutta koska se maksoi alerekissä 5 euroa niin menetys ei ollut suurensuuri. Kaikki muut ovat kestäneet ihan hyvin ja tehneet sen mitä lupasivatkin.

tää tätä yleistä palsta negatiivisuutta vastaan, ku pitäs olla niin yhden mahdollisimman kalliin merkin kannattaja, ja sitä pitää huutaa sitten. Noh olen itse ostanut monesti alesta (joka huom on juuri netissä menossa viime vuoden malleista) ja sen mukaan mikä silmää miellyttää eikä tod ole aina löytynyt vaan siltä yheltä samalta sitä juuri lapselle sopivaa.

Unohtui muuten me too, minymo ja molokids. Samoten ulkoiluvarusteita hattuja, hanskoja yms koski tämä.

Jaa-a, no sulla on käynyt hyvin! Ja kyllä ne tosipuheessa meilläkin on kestäneet, ei kyllä noin laajalla kirjolla ole kokemuksia. Käytössä on tällä hetkellä Huppa, Reimatecit meillä unohdettiin kun Huppaan tutustuttiin. Toinen suosikki on Green Hill. Ai miksikö? No siksi, kun meillä täytyy toppien olla myös tosi lämpimiä! Kun pohjoisessa asutaan, sääolot vaihtelee -30 asteesta sinne nollakelin loskaan. Ja näillä vaatimuksilla sitten Huppa ja Green Hill on parhaiksi todettu. Rasavil kolmosena, sille miinuksia kun ei ole niin lämmin pakkasella....

Meillä on roskiin joutanut muutamat housut...merkkeinä muistaakseni Peuhu, Seppälä ja Lindex. Lisäksi yhdestä Seppälän takista on vetskari hajonnut.

Muutoin kaikki laidasta laitaan on kestäneet sen, minkä pitikin.

Tosin, nuo Rematecit on jo 4 lapsella olleita, eikä niissä ole juurikaan käytön jälkeä. En usko, että halvimmat merkit tähän kuitenkaan pystyy. Näin ainakin luulen.

Viimeksi muokattu:
Samaa mieltä. Ja omasta lapsuudestani muistan, että ei minulla mitään merkkivaatteita ikinä ollut. Hyviä ja lämpimiä, mutta halpoja ja ikinä ei tarvinut palella.

Mää ostan tai teen nää villapuvut ja fleece puvut vähä maun mukaan =) , mutta niistäkin löytyy monelta valmistajalta sitten vaikka minkä moista, mutta ne mautkin muuttuu ja ku kattelee noita malleja niin on kiva ostaa lapsen näköstä vaatetta ja se ei oikeen onnistu olemalla ihan yhden merkin kannattaja. Joo Huppa on osoittautunut hyväksi valinnaksi =)

En oikein löydä seppälästä oikein mitään niin ei ole oikein kokemusta sieltä sitten, se jää yleensä väliin. Harmi jos siellä näin. Tosin hyvän ulkovaatteet pystyy kädellä kokeilemaan kankaa jne tuntuuko laadukkaalta (paitsi toki netissä) , sen voin sanoa että joitakin on jäänyt kyllä kauppaan =P . KappAhl ja H&M taitavat olla suurimmat yllättäjät kulutuksen kestossa näistä, siis ei niinkään kallista ja kestää kyllä todella paljon.

Sen olen villahaalareissa huomannut, että melkoiset erot on karkeudessa! Prismassa kokeilin niiden omaa merkkia Cirafia, olipa niin karkea että lapselleni en sitä päälle laittaisi! ja Ruskovillahan se pehmeä on, mutta meillä on suosikki kuitenkin Green Hill, Kivat oli aiemmin mutta laatu on sama minusta kuin Green Hillillä ja sitten tässä hinta on päässyt ratkaisemaan :)

Kahteen merkkiin olen pettynyt. Cirafista hajos vetoketju tuosta vaan ja Lotta&Lassi oli niin hiostava (välikausipuku), ettei sitä voinut käyttää. Muuten olen ollut kaikkeen tyytyväinen :).

Yhteistyössä