MERKKEJÄ RASKAUDEN AIKANA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja POIKA VAI TYTTÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

POIKA VAI TYTTÖ

Vieras
Oliko teillä selkeitä merkkejä raskauden aikana siitä kumpi on tulossa tyttö vai poika?

Esim. sykkeet, mahan muoto, unet tai esim. seksuaalinen halukkuus ja onko verttavissa aikaisempiin raskauksiin?

Esim.
- oliko tyttömaha ja tyttö tuli tai poikamaha ja poika tuli..
- Tytön tai pojan sykkeet...
- oliko poikaolo ja unia pojasta ja poika tuli tai samoin tytöstä..
- oliko seksihalut kasvannet (testosteronia) poika tuli..
- pitikö "enteet" paikanssa vai oliko kenties niin että olit ihan varma kumpi tulee ja ei sitten tullutkaan?

kaikilla ihan samanlainen raskaus.....keskimmäiseltä tosin oksentelin......muuten mahanmuoto sama,samat himot tiettyihin asioihin ym....esikko ja keskimmäinen tyttöjä kuopus poika!!! Mulla ei siis raskauksissa juurikaan eroja....!!!

Mulla oli ihan poikamaha ja itse olin alusta asti varma, että se on tyttö. Melkeen kaikki veikkas poikaa. Sykkeet oli korkeat, eli tytön. Eka ultra näytti poikaa, toinen tyttöä. Vatsassa oli viiva (on vieläkin) melkeen rintoihin asti, eli eikös se viittaa poikaan. Suloinen tyttö on nyt reilut kuusi viikkoa vanha!!

Täytyy kyllä nyt ensin tunnustaa, että eihän tää kolmonen oo vielä syntynykään, mutta nyt kyllä odotan poikaa. 2 aikaisempaa ovat tyttöjä.

Raskaus on ollu aika erilainen, oksentelin alkuvaiheessa. Tyttöjä odottaessa 'vain' kuvotti viikkokausia. Suolaisen himo oli varsinkin alussa, makeaa ei niinkään tee mieli (aikaisemmissa makea kyllä maistui). Mahan muoto on nyt aiva eri: tollanen pallo tossa aivan edessä, tytöistä maha kyllä levisi sivuillekin enemmän. Myöskin naama on pysynyt ihan omana kapeana(?) itsenään, tyttöjä odottaessa naama jollakin tavalla 'levisi' kuin olisi ollut lievää turvotusta. Pianonnousu on kyllä kaikissa ollut sama.

Ultran perusteella poikaa siis odotan. Näin rakenneultrassa itse ihan selvästi pelit ja vehkeet ja kysyin kätilöltä, että kuvittelenko vaan, vai onkos hän poika. Kätilö katto muutaman sekunnin ja sano, että ei tässä oikein erehtymisen mahdollisuutta ole, että poika se on.

Myös ajatuksissani olen koko ajan ajatellut vauvaa poikana. Tyttöjä ajattelin tyttöinä alusta asti. Oli vaan sellainen olo...

Toivottavasti nyt mahdollisimman pian nähtäisiin onko tämä tulokas poika vai tyttö! :D

rupsukka & masukki 37+1

1. Raskaus

*maha oli pallo edessä
*ei ollut pahoinvointia
*söin vain ruisleipää ja suolakurkkuja eli suolaista teki mieli
*salmiakki meni ihan tuhottomasti
*en nähnyt unia kummastakaan sukupuolesta
*ajattelin koko raskausajan et poika tulee
*iho todella hyvässä kunnossa muuten et selkä täynnä finnejä

Poika tuli!

2.Raskaus

*maha pallona edessä