Merkit pettämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipsu

Vieras
Mitä merkkejä olette huomanneet jos miehenne on teitä pettänyt?Miten saitte tietää asiasta?
Voiko ärtyneisyys,omiin oloihin/juttuihin uppoutuminen ja lisääntyneet menot,sekä välinpitämättömyys(+ei kiinnostusta yhteisiin asioihin)olla merkkejä siitä että mies pettää,tai on vaikka vaan toinen nainen mielessä?tiiän että syitä edellä mainittuihin voi olla muitakin mutta tulipahan nyt vaan mieleen...

Kännykkä oli koko ajan taskussa, tai lähettyvillä. Ja aina äänettömällä...Siis se oli muutos josta aloin epäillä. Siihen saakka puhelin loju pöydällä ja ties missä ja käytti se herra jopa näppäinääniä...Muutenkin etääntyi tosi paljon, oli vaikea enää puhua mistään, yhtäkkiä vaan huomas että se rakas olikin jo tunne tasolla jossain ihan muualla. Välillä vaan jäätävä hiljaisuus

En oo omaani vielä saanut kiinni, mut kavereilta oon kuullu muutamia juttuja, mistä alkoivat epäilemään
-seksi ei kiinnosta lainkaan
-seksi kiinnostaa aivan kauheasti
-puhelin on äänettömällä tai pois päältä
-tuo lahjoja vaimolle kotiin (siis jos ei ole yleensä koskaan ennen tuonut*)
-ostelee vaimolle seksikkäitä alusvaatteita (siis jos ei muuten ole ostanut)
-viettää ylipaljon aikaansa lasten kanssa

Mun eksä:

-varjeli puhelintaan, otti sen mukaan jopa suihkuun. Tai pisti virrat pois jos jätti sen mun lähettyville.
-salaperäisiä pitkiä puheluita joita mentiin puhumaan partsille ovi kiinni
-kun lähti baariin laittoi aamuyöstä puhelimen pois päältä (oli tällöin naisensa luona), väittäen että akku loppui
-alkoi käymään ulkona joka viikonloppu ja monta kertaa viikossa ja tuli kotiin vasta myöhään aamulla
-piti kortsuja lompakossa ja laukussa.
-ärsyyntyi mulle joka asiasta, ei halunnut liikkua mun kanssa ulkona, syytti mua vainoharhaiseksi jos esitin kysymyksiä liikkeistään

pitäisköhän huolestua kun mies äsken pauhasi että kun naiset vouhkaa tasa-arvokeskustelua joka paikkaan niin oli naapurin naisellekin todennut että saa ottaa itse kangen kauniiseen käteen ja tehdä aidantolpaille paikkaa...no menin vähän hiljaiseksi kun naapuri ei juuri hillittynä ihmisenä vouhkaa, minusta puhumattakaan kun a)olen raskaana ja toisekseen en todellakaan mieli autonrenkaiden vaihtoon tms. hommiin jotka oikeasti minusta ovat miesten hommia.
niinpä tiukkasin mieheltä että ketkä tai kuka vouhkaa koska tiedän että minä en ainakaan, joku töissäkö vaiko missä niin meni vaikeaksi ja häipyi pihahommiin...

Yhteistyössä