Joo voihan se olla, että hyppää ojasta allikkoon, kun töihin lähtee. Mulla se työpaikka siellä kuitenkin odottaa jos päätän olla pitempään.
Oon samaa mieltä, että tää 6vko on ihan hyvä törnin pituus. Ennen meillä oli 4vko ja siitä tuntu aina se viikko menevän totutteluun ja samoin viikko siihen lähdön odotteluun. Lähdöt kun tulee aina sillee, että tänään soitetaan että huomenna olis vaihto, kun noi linjat on niin vaihtelevat. Kyllähän sitä aina osaa tietty varautua, ettö kun viis viikkoo on täys, niin alkaa soitella.
Toi on tosi hyvä homma, että tota koulun alkua voi lykätä. Saavat lapset vielä vuoden leikkiaikaa. Koulua ehtii kyllä käymään ihan tarpeeksi.
Ei se nykyään paljon vaihtamalla parane, laiva nimittäin. Ilmapiiri tuntuu olevan joka paikassa vähän niin ja näin. Ja jos ei Japanilaiset osaa tehdä laivoja, mitä luulet Kiinalaisen laadun
olevan! Mutta halvallehan noi laivat tehtiin eli ovat ihan raakileita vielä. Vuoden päästä alkavat ehkä olemaan työkaluja.
Nauratti, kun tää avaus on venynyt näin pitkäksi, kohta ne avaavat oman osaston merimiesten muijille...
Mut on tosi kiva vaihtaa ajatuksia. Mulla varmaan taas ens viikolla jää vähän vähemmälle täällä roikkuminen, kun se ukko sieltä kotiutuu, mutta enköhän aina välillä käväse. Ihan hyvä, sillä tuntuu, että oon täällä monta kertaa päivässä. Ei kai elämä oo yhtään tylsää!!???