Kuten myöskin näköjään tyhmyys!!!Googletin. Eiköhän se ole slummikoulu pahimmasta päästä. Jos ei raha riitä muuttamaan alueelta, niin sinne vaan sitten. Huono-osaisuushan on periytyvää joka tapauksessa, niin ei kai sitä tulevaisuutta pari mamukoulussa vietettyä vuotta sen kummemmin pahenna.
Sanotaanko näin, että itse tekisin mitä tahansa, ettei tarvitsisi laittaa lapsiani tuohon kouluun. Muuttaisin vaikka jonkun paremmalla alueella asuvan seksiorjaksi, että saisin lapsilleni tulevaisuuden.Merilahden koulussa Vuosaaressa yli puolet oppilaista puhuu äidinkielenään muuta kuin suomea – Se pakotti luomaan uuden mallin, jossa tuetaan myös vanhempia
Sääliksi käy kaikkia Vuosaaressa asuvia."Merilahden koulussa Vuosaaressa yli puolet oppilaista puhuu äidinkielenään muuta kuin suomea – Se pakotti luomaan uuden mallin, jossa tuetaan myös vanhempia"
Sääliksi käy Merilahden suomalaisia oppilaita...
Oma lapsi joutui heti tummien kiusaamaksi ja jäi kokonaan pois.Alue keskimääräistä levottomampi ja monet lapset ja nuoret voivat siellä huonosti mikä näkyy myös koulussa mm. oppilaiden käytöksessä.
Kauheeta rasismia.Itse olen ollut sijaisopettajana siellä voin sanoa että ei ole päivää
Jolloin lasta ei hakattaisi
Valehtele vähemmän.Itse olen ollut sijaisopettajana siellä voin sanoa että ei ole päivää
Huh huh. Miksi?Itse olen ollut sijaisopettajana siellä voin sanoa että ei ole päivää
Kaupallinen yhteistyö: Storytel