\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 10:04 Cruella kirjoitti:
Olet kuulemma laihduttanut 20 kg kolmessa kuukaudessa ?!?! Kerrohan muillekin millä keinoilla onnistuit ja miten ne on pysyneet pois ??? Huima juttu !!!!!!!
olin todella ylipainoinen, olen 156cm ja silloin painoin 79kg. aloitin laihdutus kuurin aika rankasti eli pidin 800kcal päivän ravinnontarpeen hyvänä, söin paljon vihanneksia ja vähärasvaista ruokaa, join maitoa ym. terveellistä, karkkeihin enkä jäätelöön tai shipseihin ym. en koskenut. kävin joka päivä spinningissä tai pacessa ja lisäksi pyöräilin joka päivä n.8km. kerran viikossa pidin mässypäivän jotta aineenvaihdunta ei pysähtyisi eli silloin söin n.2000kcal edestä. se oli kamalaa aluksi mutta jo parin viikon kuluttua olo oli aivan mahtava, kun olin saanut painon alas 20kg omaksuin 1200kcal kuurin ka silloin paino tippui juuri sopivasti ja liikuntaa vähensin n. 4kertaa viikossa. en suosittele koska oli todella rankkaa!! ja ihan hullun touhua mutta jos vaikka koittais 1200kcal kuuria ja liikuntaa n. 4kertaa viikossa? musta se olis hyvä
kysy jos on vielä jotain epäselvää.
niin ja tästä on jo 1,5v ja paino pysynyt hyvänä.