Menuu viikonlopuksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun menu on aika yksitoikkoinen, oon raskaana eikä mikään maistu / pysy sisällä joten menuun kuuluu raparperi-herukkakeitto, lihaperunasoselaatikko, mehu ja banaanit. Näillä mennään :D

Tänää uunilihaa ja ranskalaisia, lohkoja, tai esim lankkuperunoita, salaattia.
Huomenna on pizzapäivä, joten päivällä mutustellaan jotakin mitä nyt kaapista milloinkin löytyy.

Sunnuntaina meillä synttärit, joten jotain valmista varmaan täytyy kaappiin ostaa, että ehtii muksut syömään ennen kuin vieraita alkaa valumaan. Itse olen töissä aamupäivän.

Ammupalat aina samat kuin viikollakin ja iltasella otetaan leipää tai jugua jos vielä on nälkä (meillä syödään viionloppuisin isoruoka aika myöhään).

[QUOTE="heh";23537222]Mun menu on aika yksitoikkoinen, oon raskaana eikä mikään maistu / pysy sisällä joten menuun kuuluu raparperi-herukkakeitto, lihaperunasoselaatikko, mehu ja banaanit. Näillä mennään :D[/QUOTE]

Ymmärrän! Mulla kans oli raskaana ollessa lihaperunasoselaatikko yksi niistä harvoista ruoista, jotka maistuivat. Muuten marjat ja hedelmät.

[QUOTE="Vieras";23537299]Ymmärrän! Mulla kans oli raskaana ollessa lihaperunasoselaatikko yksi niistä harvoista ruoista, jotka maistuivat. Muuten marjat ja hedelmät.[/QUOTE]

Mulla meni appelsiinit jonkin aikaa pelkästään, sitten tuli karjalanpiirakkametukka -vaihe...

Tänään tonnikalalasagne, huomenna toinen ateria samaa, ja toinen jotain jauhelihasta (voi olla esimerkiksi sgapettia jos ei ehditä kauppaan tai jos ehditään niin täytettyjä paprikoita), sunnuntain ruokaa en oo vielä päättänyt, ehkä broilerinkoipia ja riisiä, koska noi koivet on ainoa liha, mitä meidän 3 v syö 100% varmasti. Eilen syötiin punajuuri-jauhelihavuokaa, oli muuten sekin hyvää. :) Sit jotain herkkua pitää varmasti tehdä, ehkä lettuja tai sitten puolukkapiirakkaa.

Tänään oli / on höyrytettyjä Mallorcan uuden sadon perunoita ja porkkanaa,kuitupitoisia kalapuikkoja,ranskankermakastike sekä salaattia,kurkkua ja tomaattia
Huomisesta ja sunnuntaista en viellä tiedä,jotain broilerista ja jauhelihasta tai lenkistä.

Tänään lihapullia hirvenlihasta, kukkakaalikratiini, perunoita ja feta-salaatti. Lauantaina uunilohta pinaatilla ja perunoita (+ eilistä salaattia&kratiinia). Sunnuntaina täytettyjä possukääryleitä, riisiä ja uunikasviksia.

Yhteistyössä