Mennäkkö vai eikö mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happygirl-91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Happygirl-91

Aktiivinen jäsen
25.08.2013
7 113
13
38
Äh enää reilu tunti päättää lähenkö mukaan yhteen "kauneus"kisaan vai mikälie onkaan johon ilmoittauduttiin kaverin kanssa ihan päähänpistosta. Aww en osaa päättää!! Menenkö sinne ihan arkilookissa ja esittäydyn kun olisin työhaastattelussa vai skippaanko koko homman, mutta sitten voi jäädä harmittaa :( Kamu tulee pärjää varmasti ja toivon että mahd pitkälle mut en mä ole yhtä ulospäinsuuntautunut :D Äääh otanko kokemuksena ja menen vaan kokeilee, senhän voi keskeyttää missä vaiheessa vain?

No tietty meet kokeilemaan, jos jo nyt oot varma että harmittaa jos et mene!

Mites sitä nuo vanhemmat ihmiset sanovat, ei kaduta se mitä on tullut tehtyä, vaan se mitä on jättänyt tekemättä ;)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sinne! Mä olin nuorena yksissä kisoissa (ei missikisat) ja en kadu sitä kokemusta. :)

No tietty meet kokeilemaan, jos jo nyt oot varma että harmittaa jos et mene!

Mites sitä nuo vanhemmat ihmiset sanovat, ei kaduta se mitä on tullut tehtyä, vaan se mitä on jättänyt tekemättä ;)

jees totta tuokin.. Toisaalta kun on sellainen henkinen väsymys kokoajan päällä et hyvä kun saisin silitettyä edes paitaa ja siellä pitää olla pirtsakka ja esiintymistaitoinen. Ja ja ja . Mä vähän luulen että noissa jutuissa ratkaisee todella se palo mallin hommiin kun palkka ei päätä huimaa:D

Sinne! Mä olin nuorena yksissä kisoissa (ei missikisat) ja en kadu sitä kokemusta. :)

Thanks, no nyt meni kyllä viime tippaan, otan varmaan taksin tästä kun vähän saan ensin ehostettua että näyttäisin siltä et yritystä on. :)
Kiva kuulla et on kokemusta ja on ollut positiivinen kokemus! Mun äiti oli myös tämän kisan voittaja aikoinaan ja nyt ois iän puolesta kohta puoliin viimeiset mahikset osallistua:/

• Tykkää
Reactions: Echo
joo ei kyl voi olla ainakaan missrock kisa enää, niistä käydään finaalia tän kuun lopussa (eli kisailijat on jo kisailleet semifinaaleissa ja nettiäänestyksissä jne).

[QUOTE="vvieras";29865639]Kuullostaa ihan siltä, että olet todellakin työkyvytön ja masentunut. Tuliko sairasloma tarpeeseen?[/QUOTE]

Älä nyt... tottakai työnantajan kuuluu maksaa hapygirlille palkkaa tekemättömästä työstä että se saa juosta ryyppäämässä ja mennä taksilla kauneuskisaan...

voi jösses että ihminen voi olla tylsimys!:ashamed: Mä meen mielummin ostaa lähikaupasta irttareita rankan päivän päätteeks kun nolaan epäinnostuneella olemuksella itseni, mikä kuitenkin näkyisi. Mut minkä takia eivät voi laittaa selkeää tietoa palkasta ja työtehtävistä!:mad: Ei mua kiinnosta mikään mannekiinin homma, sitä saa menemällä baariin.

Höh. No valitse edes hyviä irttareita ja keimaile kassapojalle/tytylle niin hoitaa saman homman :D

:D:D Ei se riitä, pitäisi olla ulospäinsuuntautunut ja innostunut, mielummin oon tosiaan sille kassapojulle kun joillekin naisvaltaiselle tuomaristolle joka ei edes kerro ennakkoon paljonko palkkaa maksaisivat voittajalle. Minähän en ilmaistyötä tee! :kieh:

Ja ostan.. Maistan jo susupalat suussani <3

Yhteistyössä