menkoista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maisu

Vieras
onkohan se ihan normaalia että vuoto on ihan kauheeta?? siis niin runsasta että lorinalla tulee ja oikei plurtsii aina ku nousee tai seisoo ja kävelee tms.. ja apua ku aamulla nousee sängystä niin oikeesti se on tulva.. ja edellisestä synnytyksestä yli vuosi jo..

mulla muuttu kuukautiset huomattavasti runsaiks ensimmäisen lapsen jälkeen.... vähän jännittää et miten tällä kertaa käy... imetän vielä ja synnytyksestä jo 9kk eikä vielä kuukautisia näkyny, toivottavasti ne ei muutu vielä pahemmaksi kun tulevat...

mulla muistaakseni ekan jälkene oli suht normaalit niukat ku ennenki ja jatku päivbälleen säännöllinen kierto. mutt aootappas tän toisen jälkee.. kierto mikä sattuu ja ihan sairastya tää vuoto..

no mulla on aina ollu tollasta, tai että se vuoto lurahtaa kun nousee tms.. varsinki nuorempana sai aina 15 sekkaa seisoa ihan paikallaan kun nousi, että side kerkes imeä sen kaiken vuodon :D
voi jessus se oli rasittavaa.. sitä tuli siis sillaa oikeen kunnolla.. saatto koko rätti mennä kerralla vaihtoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
no mulla on aina ollu tollasta, tai että se vuoto lurahtaa kun nousee tms.. varsinki nuorempana sai aina 15 sekkaa seisoa ihan paikallaan kun nousi, että side kerkes imeä sen kaiken vuodon :D
voi jessus se oli rasittavaa.. sitä tuli siis sillaa oikeen kunnolla.. saatto koko rätti mennä kerralla vaihtoon.

just tommosta täällä... :) argh..

Uusimmat

Yhteistyössä