Menkkojen säännöllisyys synnytyksen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuva

Vieras
Kolmannen lapsen syntymän jälkeen menkat alkoivat, kun kiinteitä aloiteltiin 6kk synnytyksen jälkeen. Imetin silloin ja imetän vielä. 3 kertaa menkat tulivat säännöllisesti 28-29vrk välein. Nyt on kp33 eikä menkkoja kuulu. Raskaustestejä olen tehnyt jo muutaman, mutta negaa onneksi. Paljon ei seksiä ole ollutkaan ja ehkäisynä kumi. Aiemmin kiertoni on ollut n.26-29vrk, joskus hyvin harvoin joitakin päiviä yli 30. Kokemuksia kenelläkään? Mitä tämä voi olla?

eikai siinä ny mitään ihmeellistä tartte olla mulla ollu koko ajan säännölliset menkat jopa synnytystenkin jälkeen... mutta aina silloin tällöin 1-2 kertaa vuodessa saattaa tulla näitä kertoja kun kierto on pidempi....

Mun käsittääkseni on ihan normaalia että koko imetyksen ajan voi olla epäsäännölliset. Mulla tuli ekat kun vauva oli 5kk (täysimetin silloin) ja seuraava kierto oli 46 päivää..

Olen kai paniikissa, kun luulin tunteneeni oviksenkin ihan normiaikaan ja silti näin pitkäksi menee. Raskausoireita on: huonoa oloa ja väsymystä (on kyllä koko ajan muutenkin kai) , mutta raskaus olisi aivan katastrofi, koska mies on työttömänä ja mielenterveys huonossa kunnossa, itse joudun hoitamaan kaiken itse, enkä jaksaisi raskautta millään.

Yhteistyössä