Menkkojen aikaan yökylään?

• Viestiketjun aloittaja libresset kassiin ja menoks?
  • Ensimmäinen viesti
libresset kassiin ja menoks?
Nolo ja tyhmä kysymys... ollaan menossa sukulaisiin yökyläilemään, ja just sattu menkat. :(
Mitenköhän toi nyt kun pitäis kaikki alapesut ja siteenvaihdot, ja sit hävettää kun kaikilla ei oo roskista wc:ssä tai sitä bideesuihkua (en nyt muista onko just tässä kyseisessä kyläpaikassa)

Mieli tekis peruu koko reissu, mut niin harvoin nähdään ettei varsinkaan näin tyhmän syyn takia viittis jättää menemättä. :/

Niin ja joku kohta kumminkin ehdottaa kuukuppia, sitä en tähän hätään aio hankkia kiitos vaan vinkistä!

Höpön höpön sinne vain! Siteen saat varmasti roskiin vietyä ilman että sitä huomataan, jos moinen hävettää.
Ja jos pelkäät yöllä vuotavasi yli siteestä ota vaikka kotoa pyyhe mukaan jonka laitat yöksi allesi niin ei tarvitse murehtia lakanoiden tuhrimisesta.
Hygieniastakin varmasti pystyt huolehtimaan vaikket kotona olisikaan :)

vieras
Ota tampooneja ja vedä pöntöstä käytetyt alas. Pesupussiin tms voit tunkea ne päälliskuoret, jos et kehtaa keittiön roskiseen viedä. savetteja kanssa mukaan, joilla voit siistiä jos verta tulee enemmän.

Just
Mites oot tähän asti hoitanu vastaavat asiat kyläillessä tai kaupungilla?

Alapesu hoituu vaikka kastelemalla vessapaprua hanan alla. Jos ei roskista löydy niin pyöräytät siteen sen uuden siteen pakkausmuoviin tai vaikka siihen vessapaperiin ja viet roskiin. Kai ny ainakin keittiöstä löytyy.

Kutistunut
Mä kyllä elän menkkojenkin aikaan ihan normaalia elämää..Pirun vaikeeks menis, jos tarviis miettiä että mitä voi tehdä, ja minne voi lähteä.

Ota vaikka kosteuspyyhkeitä mukaan, jos sattuu että ei sitä suihkua ole. Ja papruun käärit siteen ja viet lähimpään roskikseen.

vieraa
Tartteeko sun joka siteenvaihdon yhteydessä tehdä alapesu? Eikö riitä, että piipahdat pikasuihkussa aamulla ja illalla? Ja aikuinen nainen voi kääriä siteen siihen suojapaperiin ja viedä keittiön roskikseen kyläpaikassa. Ei ole noloa, kaikilla meillä on ne menkat, jotka on ehkä maailman luonnollisin asia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ota tampooneja ja vedä pöntöstä käytetyt alas. Pesupussiin tms voit tunkea ne päälliskuoret, jos et kehtaa keittiön roskiseen viedä. savetteja kanssa mukaan, joilla voit siistiä jos verta tulee enemmän.
No eikä ikinä tamponeja pöntöstä alas!

Kyllä aikuisen ihmisen luulisi olevan sen verran kypsä, että voi sen roskiksen sinne veskiin pyytää jos sitä ei valmiina ole. Tai sitten vaan muina miehinä kiikuttelee ne keittiönroskikseen.

En ymmärrä miksi ihmiset tekee itselleen ongelmia tälläisistä täysin luonnollisista asioista, jotka on kaikille arkipäivää.

m
no kuulkaas , olen vaatekaupassa töissä ja meiltä löytyy välillä sovituskopeista siteitä ja tamponeja tungettuna ties minne väleihin, AATELKAA!!! mikä ihmisä oikein vaivaa, ja monesti on löytynyt verisiä vaatteita joita on siis soviteltu!!!

hyi ja yöks sanon minä, ja töissä olen kauppakeskuksessa missä on ilmaiset yleiset vessat! huoh...

Lila
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Kyllä aikuisen ihmisen luulisi olevan sen verran kypsä, että voi sen roskiksen sinne veskiin pyytää jos sitä ei valmiina ole. Tai sitten vaan muina miehinä kiikuttelee ne keittiönroskikseen.

En ymmärrä miksi ihmiset tekee itselleen ongelmia tälläisistä täysin luonnollisista asioista, jotka on kaikille arkipäivää.
Mää oon aina vetäny tampooonit pöntöstä alas, kotona ja kylässä. Nykyään käytän kuukuppia, se on kyllä niin hyvä, ettei sanat riitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Mää oon aina vetäny tampooonit pöntöstä alas, kotona ja kylässä. Nykyään käytän kuukuppia, se on kyllä niin hyvä, ettei sanat riitä!
Miksi? Miksi ne pitää vetää pöntöstä alas tukkimaan viemäreitä ja kuormittamaan puhdistamoja?
Ei se voi olla niin vaikeeta käärästä se palaan paperia ja heittää roskiin..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
no kuulkaas , olen vaatekaupassa töissä ja meiltä löytyy välillä sovituskopeista siteitä ja tamponeja tungettuna ties minne väleihin, AATELKAA!!! mikä ihmisä oikein vaivaa, ja monesti on löytynyt verisiä vaatteita joita on siis soviteltu!!!

hyi ja yöks sanon minä, ja töissä olen kauppakeskuksessa missä on ilmaiset yleiset vessat! huoh...
Mä oon kans joskus törmänny ku oon menny sovittamaan vaatteita. Yök.

Niin
älkää helvetissä tukkiko pyttyjä niillä tampooneillanne!
Ei oo ikinä menny tukkoo. Ei kai se ny tampoonist.... Meneehä sinne muutaki, yht isoo...
Ymmärrät varmaan että johonkin sen tavaran on päädyttävä, ja varmaan ymmärrät senkin mitä eroa on sen pempastasi tulleen "ison" ja puuvillavanuisen tamponin vedessä hajoamisen välillä?

vieras
älkää helvetissä tukkiko pyttyjä niillä tampooneillanne!
Ei oo ikinä menny tukkoo. Ei kai se ny tampoonist.... Meneehä sinne muutaki, yht isoo...
Vielä kerran: ÄLÄ LAITA NIITÄ TAMPOONEITA PYTTYYN! Ne ei kuulu sinne, vaan roskikseen. Joko tajuat?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mä en oo koskaan käyttäny bidesuihkua menkkojen aikaan, eiks suihku kerran päivässä riitä? Niin, ja tietty kuukautissuojien vaihto...
No, aika ällöä minun mielestä. :$
Käytän pelkkiä tamponeja, eikä alapää siksi tuhriinnu, toisin kuin siteiden kanssa. Siksi en käytä käsisuihkua. Normi suihku riittää.

Yhteistyössä