Menkkoja ei tule!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sandraana87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sandraana87

Jäsen
04.08.2008
73
0
6
Onko kellään vastaavaa? Siis menkkoja ei tule :( Nyt on esim 3kk myöhässä eikä oo mitään tuntemuksia että alkas. Raskaana en ole. Tein testin muutama viikko sitten.

Terolutteja olen syönyt vuoden, mutta kun lopetin niin menkat jäivät pois. Tai tulivat tosi harvoin. Ei mitään säännöllisyyttä, älyttömän pitkä aika kun menkat tulee. Lääkäri sitte sano että ei niitä terolutteja kannata syödä kun ne eivät auta kun ne lopettaa. Eihän niitä älyttömän kauan kannata syödä ja kun ei sitä "vikaa" korjaa :(

2 vuotta sitten ennen kun sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan niin menkat oli kohtuu säännölliset. Korkeintaan ehkä 2viikkoa heitti. Mutta nyt on tosiaan ihan hirveetä näitten kans.

Kilpirauhasarvot on ollu puolisen vuotta jo kohdillaan että ei kai enää syy siinäkään?

Enskuussa olis munatorvien aukiolotutkimus ja toukokuussa sitte alkaa lapsettomuustutkimukset.

Pitää ottaa kohta yks terolut kuuri että pääsen siihen aukiolotutkimukseen. Sehän tehdään aina menkkojen jälkeen.

Mutta osaako kukaan sanoa mistä tämmönen vois johtua?! Tämä on jotenkin pelottavaa kun olen kuitenkin aika nuori vielä..

Nii justii. :( Harmin paikka. Sullakin mennyt aika kauan.. Mä en ehkäsyä oo käyttäny ollenkaan. 2 vuotta lasta yritetty. Toivotaan että menkat alkas vielä kummallakin.. Eikö sulle sanottu mitää muuta syytä?

Ei oo mitään kerrottu, kun kuulemma tuota ehkäisytapaa ei pystytä tutkimaan ja menkkojen palautumisajaksi on sanottiin jopa 6-7kk. ei auta kun odottaa. Ihmettelin kyllä että miksi siinä noin kauan kestää... samaan aikaan täältäkin palstalta lukenut vaikka millaisia tarinoita. Ainiin ja lopetuksen syy oli migreeni kohraukset joita tuli pari, ne oli lueteltuna vakaviin oireisiin ehkäisypiikin ( debo provera ) ohjeissa.

Joo, No ei kai tässä auta mullakaan muutako oottaa ja toivoa että ne menkat alkais. Mulla on vaan ihmeellisesti tullu nyt valkovuotoa tosi paljon.. Ennen ei oo juuri sitäkään tullut.. Että jotain muutosta?!

Aloin miettimään että onkohan tämä ihan normaalia valkovuotoa kun mulla on pikkuhousut kokoajan ihan märät :( Mitähän tämä on.. Kuitenkin ihan valkosta, ei niinkää kellertävää. Varasin just soittoajan lääkärille mutta hitsi vieköön ku kolmen viikon päähän vasta sain.. Pelottaa että onko tääkin joku juttu sitte. Päätä särkee jatkuvasti ja silmissä sumenee. Ihme hommaa! Hei osaatteko sanoa kun me mennää sinne lapsettomuustutkimuksiin niin selvittävätköhän ne siellä että miksi niitä menkkoja ei tule..? ja että mikä tää tämmönen ihme valkonen vuoto on joka kastelee pikkuhousut kokoajan? :( :ashamed: Tämä on pelottavaa.

Yhteistyössä