Menkkoihin 9-10pv ja valkkari runsastunu

Toivo on korkealla. Itse en tosin uskalla iloita ennen kuin varmistun raskaudesta ja sen jatkuvuudesta, kun on vaikeuksia siinä. Normaalisti se kuiva kausi tulee kyllä ja nyt oli vain päivän tai pari vuodotonta. Ihan kummallisesti on valkkarit olleet tässä kierrossa ja varsinkin oletetun oviksen jälkeen. Lämpöjen ja muiden oireiden perusteella uskon bonganneeni sen ihan oikein. Nyt on dpo6 meneillään eli piinapäiviä on jäljellä vielä runsaasti. Plussausonnea!
 
Toivottavasti teillä tuo runsas valkovuoto tarkoittaa plussautumista. :) Niin olen ymmärtänyt ja mullakin oli syksyllä raskautuessani odotettujen menkkojen aikaan runsaasti valkkaria (meni kyllä kesken).
Nyt viime kierrossa taas kävi niin, että 2-3 päivää oviksesta (3-4 päivää tikutteluplussasta) valkkari runsastui paljon ja jatkui noin viikon verran. Noin 5 päivää ennen menkkoja vuoto alkoi vähenemään ja loppui lopulta kokonaan. Kuiva kausi tuli siis mulla vasta ennen menkkoja.
Pitäkäähän valkkarit runsaina loppuun asti, niin jos se plussa sieltä tulisi. =) :flower:
 
Äh, mulla ainakin meni toivo jouluvauvasta. :ashamed: Niin selkeet pms-oireet täällä taas... Itkettää ja kiukuttaa. :kieh: Jos sitten yrittää sitä tammivauvaa, mut siihenkin on aikaa, kun on vasta kp 20/27-28 :headwall: :headwall: :headwall:

Muille plussaonnea! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami-h:
Äh, mulla ainakin meni toivo jouluvauvasta. :ashamed: Niin selkeet pms-oireet täällä taas... Itkettää ja kiukuttaa. :kieh: Jos sitten yrittää sitä tammivauvaa, mut siihenkin on aikaa, kun on vasta kp 20/27-28 :headwall: :headwall: :headwall:

Muille plussaonnea! :flower:
Älä vielä toivoasi menetä. Voihan ne pms-oireet olla myös raskaudesta johtuvia. ;) Ihan samalla tavallahan sitä silloinkin kiukuttaa ja itkettää, ainakin minua. Itse olen toiveikas (nyt dpo8 tosin vasta), koska olen kiukkuisempi ja itkuherkempi kuin normaalisti menkkojen edellä. Mieskin on asiasta huomautellut. Rinnoissa olevat verisuonet on nousseet näkyviin, mutta juurikaan muita oireita ei ainakaan vielä ole. Aaltomaisesti esiintyvän etovan olon oletan johtuvan metuista, joten sen varaan en voi laskea. Vähän on ollut nyt kovempia kipuja, jotka huolestuttavat. En kuitenkaan usko kierron jäävän näin lyhyeksi (kp24/32-34), joten eiköhän niille joku muu selitys löydy.

Plussaonnea meille! Piinapäivät vähenee kokoajan ja toivottavasti täti pysyttelee poissa.
 

Yhteistyössä