menkkaturvotus , apua!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viebi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viebi

Vieras
siis kertokaas mistä saa apua kaameeseen parvotukseen, joka kestää n.2viikkoa (enneku menkat alkaa). laihdutuskuurikin menee pilalle kun joka kuukausi kun saan kilon tai kaksi alas, niin johan on kierron puoiväli ja paino nousee taas sen 2kg, eli siis junaa ihan paikallaan periaatteessa... koska ei se tipu siihen mihin olen sen saanut tippumaan, vaan se tippuu siihen alkuper
äseen painooni kun se turvotus vuodon alettua loppuu!! lääkäreistä ei tosiaankaan ole apua!! on kuulemma vaan naisten osa tää.. prkle!!!

mutta jos jollain on joku kikka takataskussa niin olisin erittäin kiitollinen:)

masentaa ihan aidosti... joka kuukausi sama toistuu ...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Älä syö niin paljon hiilareita (sitovat nestettä ) ja juo riittävästi vettä. :)
vettä todellakin juon... hiilareita kyllä voisin vähentää... mutta kun niitähän on kaikessa.... kait...
oon niin masis ettei ajatuskaan kulje :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap...:
vettä todellakin juon... hiilareita kyllä voisin vähentää... mutta kun niitähän on kaikessa.... kait...

On juu, eika tarkoitus ole pois jättääkään. Mutta tuossa loppukierrossa esim. herkuttelu (sipsit, karkit) näkyvät nopsasti lisäturvotuksena. Kokeile. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap...:

On juu, eika tarkoitus ole pois jättääkään. Mutta tuossa loppukierrossa esim. herkuttelu (sipsit, karkit) näkyvät nopsasti lisäturvotuksena. Kokeile. :)
juuh, kaikki on kokeiltu.. sipsiä tms jos erehdyn syömään niin turpoon ku ilmapallo...
ihana kuitenkin kun saa vinkkejä... kiitoksia vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Jätä pois vaalea leipä (syö vain ihan ihan tummaa ruisleipää), pasta, riisi ja muut mitkä sisältää vaaleeta vehnäjauhoa tai muutoin erittäin paljon hiilareita. Korvaa esim. kasviksilla.
kiitti :) täytyy tosissaan alkaa taistella näitä .. pms oireita vastaan..... tai johan tässä on kuukausia tullut taisteltua, laihoin tuloksin.... mietin oisko apua ku alottas vaik minipilsut, jäsi vaix menkat pois niin eipähän olis pms.ssääkään :)

Yhteistyössä