P
pinkki_n83
Vieras
Mulla on jo 10 vuotta ollu todella kivuliaat kuukautiset. Oon syöny kaikenlaisia särkylääkkeitä ja e-pillereitä..mikään ei tunnu auttavan. Miranaxia oon syöny nyt muutaman kerran ja ne auttaa jonkun verran, mutta ei kokonaan poista kipua. Eli jo 4 tunnin päästä jo samat kivut ja sit pitää sinnitellä vielä 8 tuntia että saa uuden pillerin ottaa. Samoin 100mg ketomaxit auttaa suht hyvin muttei täysin. Ultrattu on jo pari kertaa eikä mitään näy, oon kysyny endosta, mutta gynet on sanonu vaan että kyl se yleensä näkyis ultrassakin.
Nykyään on uutena ongelmana (ollut ehkä vuoden) hirveä kipu menkkojen aikaan häpykummulla, semmonen pistävä kipu, ei pysty virtsaamaan kunnolla, kun sattuu niin paljon. Kipu kestää siis menkkojen ajan ja vielä viikon sen jälkeen! Eli on kipeä melkein jatkuvasti ja virtsaaminen on todella tuskallista. Ei siis kirvele, vaan pistää ja särkee häpykummun kohtaa. Mistäs tämmönen kipu vois johtua? Onko muilla samanlaista? Onko kyse endometrioosista? Sukupuolitestit on kaikki otettu tammikuussa, kaikki oli puhtaat eli kyse ei oo sukupuolitaudista.
Nykyään on uutena ongelmana (ollut ehkä vuoden) hirveä kipu menkkojen aikaan häpykummulla, semmonen pistävä kipu, ei pysty virtsaamaan kunnolla, kun sattuu niin paljon. Kipu kestää siis menkkojen ajan ja vielä viikon sen jälkeen! Eli on kipeä melkein jatkuvasti ja virtsaaminen on todella tuskallista. Ei siis kirvele, vaan pistää ja särkee häpykummun kohtaa. Mistäs tämmönen kipu vois johtua? Onko muilla samanlaista? Onko kyse endometrioosista? Sukupuolitestit on kaikki otettu tammikuussa, kaikki oli puhtaat eli kyse ei oo sukupuolitaudista.