Heksu76: Jänskättiin tuolla vkon 3 pinossa.Mites nyt hommelit sulla?Mä nimittäin kans mietin tuota,kun mulla menkat kestää sen 3-4 pvää plus eka 2-6 pvää tuhrua ja vielä menkkojen jälkeen 2-3 pvää.Noh,menkathan mulla alko päivää aiemmin ku yleensä ja eka tuhrutti kp 19 alkaen.Ekana menkkapäivänä vaan ihan vähä veristä vuotoo.Sitten toisena pvänä jo enempi,mutta kolmas pvä olikin ihan vuodoton.Sitten tuli taas vähän ja sitten taas tuhrutti kp 8 asti.Ovis nippailuja ja kovia puristuksia oli kp 6.Lämmöt ollut koholla aina tuosta kp 6 kun ne älysin sillon mitata.Koko ajan kuumottava olo,mutta toisaalta on kylmä.Pari viikkoa aivastellut sillon tällöin,mutta muuten en ole kipeä..
Nyt kun ovisaika taas olisi käsillä,ei oireita missään.Vähän tuntuu harvakseltaan pistelyä molemmin puolin mahaa,muttei mitään normaalia.Menkkakipua tuntunut vähän väliä ja viime kierrossa kp 19 alkaen,nyt kp 11.Rinnat on tuntunu täyteläisemmiltä,muttei ole turvonnet ihmeemmin.Katselin yks päivä nännejä ihan huvikseni kun suihkussa läträsin,niin ihan kun olisivat vähän muuttaneet väriä??Itkettää ja naurattaa vuoron perään ja selkään koskee kun on seisoskellut jokinaikaa..Janottaa ja pissattaa ja PÄÄTÄ SÄRKEE!!Väsymyskin on olemassa,mutta se taitaa olla muutenkin olla tähän aikaan vuodesta aika lailla tavallista.Että näin.
En testaa turhaan,ellei menkat ole taas oudot.