menkat vaikka raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
kysyisin et onko kellään käyny niin et ois tullu menkat vaikka olis ollu raskaana? mulla nimittäin tuli nyt tavallisesta poikkeavat menkat, ne alkoi eri tavalla ku ennen, sillai pikkuhiljaa hiipien, ja menkkaoireita oli jo viikkoa ennen, kun tavallisesti menkkaoireet tulee vaan päivää ennen.. vieläki on ollu oireita vaikka vuotoa on ollu jo 4pv.. on tullu vertaki, mut on tullu paljon sellasta rusehtava vuotoa.. tänään aamulla sit oksensin, en oksenna juuri koskaan, enkä voi herkästi pahoin.. tuli vaan mieleen, oisko se mahdollista olla raskaana vaikka on menkatki ollu??? kiitos jos joku viitsii vastata... =)

Mun hyvällä kamulla eka raskaudessaan tuli kahet menkat, ne oli ihan tavismenkat lähet, iha verta vuos ja suht normaalit määrät. Kaikki meni hienosti, käskettii vaa huilaamaan alussa. Nyt ootta toistaan rv11 ja rv6-7 oli pientä veristä tihkuttelua. Joten on mahdollista =) .
Varsinki jos yrjösit!!! Siis mä oon kans sellanen, että yrjöön vaan sillo, ku joku noro tmv tainnuttaa mut..Teeppäs testi ja tuu kertoo pian kui kävi. Plussaa toivoen sulle :heart: :heart: (ja itellenikin).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:38 vieras kirjoitti:
kysyisin et onko kellään käyny niin et ois tullu menkat vaikka olis ollu raskaana? mulla nimittäin tuli nyt tavallisesta poikkeavat menkat, ne alkoi eri tavalla ku ennen, sillai pikkuhiljaa hiipien, ja menkkaoireita oli jo viikkoa ennen, kun tavallisesti menkkaoireet tulee vaan päivää ennen.. vieläki on ollu oireita vaikka vuotoa on ollu jo 4pv.. on tullu vertaki, mut on tullu paljon sellasta rusehtava vuotoa.. tänään aamulla sit oksensin, en oksenna juuri koskaan, enkä voi herkästi pahoin.. tuli vaan mieleen, oisko se mahdollista olla raskaana vaikka on menkatki ollu??? kiitos jos joku viitsii vastata... =)
Voi olla myös keskenmeno.

kahdella ystävällä on ollut menkat vaikka olivat raskaana.

testillähän tuo selviää. tosin JOS on km, voi testi näyttää positiivista vielä kuukaudenkin.
jos saat plussan niin varaile aikaa neuvolaan, laittavat sut sieltä sitten ultraan.

onnea matkaan =)

Yhteistyössä