menkat vaikeutunu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärvistelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärvistelijä

Vieras
Teillä joilla on synnytyksen ja imetyksen jälkeen alkaneet oikein kunnon normaalit menkat, niin onko teillä ne pahemmat kuin ennen raskautta? Mulla oli menkat vauvan ollessa pikkuruinen täysimetyksestä huolimatta, mutta olivat laimeat. Sitten jäivät kokonaan pois. Nyt tyttö 10kk ja mulla ollu kahdet runsaat ja kolmannet tekevät tuloaan ikävän voimakkaaasti taas. Selkää polttelee kuin synnytystä ennen, rinnat kipeet...

Mulla alkoi menkat vauvan ollessa 4 kk,nyt 7 kk ja vielä imetän.Kolmet menkat olleet ja vuotaa tosi paljon,ennen oli niukat.Kestää myös pitempään mutta kipuja ei ole ollenkaan kun taas ennen koski kipeesti mahaan ja selkään.Niin mulle tehtiin sectio mutta tuskin sillä asiaan vaikutusta.Mieluummin pitäisin kuukautiskivut(lääkkeet auttaa)ja vähän vuodon kuin tän että lorisemalla valuu=(Monet kaverit sanoneet että synnytyksen jälkeen vuoto lisääntyi.Saa nähä tasottuuko joskus.

Kiitos paljon kun vastasitte. Helpottaa kun tietää, että muillakin on käynyt samoin. Ei muuten, on kurjaa että kärsitte, mutta kun mä pelkäsin jo vaikka mitä kystaa ja endoa jne. Ehkä se on vain normaali toiv. väliaikainen muutos. Vie kyllä kaikki mehut ... Kiitos teille vastauksista :)

Mulla alkoi täysimetyksestä huolimatta 3 kk synnytyksestä ja ihan noi on säännöllisesti tulleet nyt 3 kertaa.
Huomattavasti runsaammat kuin ennen, mut mulla ainakin toistaiseksi ovat olleet lähes kivuttomat, mikä ei haittaa kyllä yhtään entiseen verrattuna..

Ihan sama juttu, eli menkat täysimetyksestä huolimatta alkoi 3,5kk synnytyksestä ja tulleet jo 10 kertaa. Menkat ovat lähes kivuttomat ja vuoto samanlaista kuin ennen raskautta, ennen pari ekaa päivää meni aina buranan voimin, nyt ei ole kertaakaan tarvinnut lääkkeisiin turvautua. Voi kun kivut eivät palaisi...

Yhteistyössä