menkat synnytyksen jälkeen... epäsäännöllisetkö?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juupsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juupsis

Vieras
Eli mä synnytin lapsen reilu vuosi sitten. Lopetin imetyksen tammikuussa ja sillon alko myös heti menkat, ekan kerran siis synnytyksen jälkeen. Yhdet menkat oli tammikuun lopulla ja nyt niitä ei oo enää näkyny!? Ruukaako menkat olla epäsäännölliset alettuaan vai onkohan tässä alettu odottamaan toista...!?

ja niin.. ennen edellistä mulla oli aina kierron pituus vain 23 päivää... et vähän ihmetyttää, miten ei oo vieläkään menkkoja kuulunu, vaik on jo reilusti yli 30 päivää edellisiin... Vai onko tää ihan normaalia, ettei kierto heti tasotu tai muuttuu huimasti!?

mulla alkoi menkat noin 2kk synnytyksestä ja täysin säännöllisenä,kierto ihan sama kuin ennen raskautta,tosin nyt jäi tulematta ja plussa pärähti testiin pari päivää sitten.
Kannattais varmaan testata josko olis teille toinen tulossa,kun luulisi hormoonitkin tasaantuneen tossa ajassa ja kierron säännöllistyneen :) eikun testiä ostamaan...

samoja mietiskelen. mulla alkoi menkat vuoden kuluttua synnytyksestä, vaikka vielä imetänkin. tulleet nyt kolmesti, ja vaikkakin säännöllisesti, niin väli on ollut 2kk! siis ikäänkuin joka toiset jääneet tulematta?

Mulle tuli kahdet menkat (ensimmäiset 6 vkoa synnytyksen jälkeen) ihan normaalilla välillä (olikohan 29 pvää), kolmansia oottelin viikon verran "yliaikaa" kun tajusin sitten tehdä r-testin. Sieltähän se toinen on nyt matkalla :D

Yhteistyössä