Menkat raskuden aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan vaan kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan vaan kyselen

Vieras
Ihan vaan kyselen teiltä jotka olette olleet raskaana ja joilla on ollut kuitenkin kuukautiset et millaisia oireita teillä olis? Tajusitteko itekkään olevanne raskaana? Oon menossa käymään lääkärissä torstain kun mulla on pari kiertoa jatkunut kuukautisista huolimatta raskausoireet. En siis ole tehnyt testiä kun se turhauttaa eikä mulla oikeastaan edes ole vauvakuumetta mut nyt alkoi huolestuttamaan kun olen yökkinyt ruoan makujen takia lähipäivinä ja useamman viikon on hajut etoneet aika pahasti. Myös menkkakivut jatkuvat vaikka kuukautiset ovat loppuneet (jatkuneet siis jo pari kiertoa)... Mietin vaan mitä mahtaa lääkärissä tulla vastaan. Kaksi lasta olen saanut ja kaikki on ollut oikein perustyypillisiä rakauksia oireittensa puolesta.

Mulla taitaa olla jonkun sortin valeraskaus...? Ainoa oire mikä puuttuu on rintojen kipu!

Mulla oli kahdet niukat menkat edellisessä raskaudessa alussa ja sitten tuli oireet tein raskaus testin ja plussaa.
Äitini oli jo rv 20> kun meni lääkäriin kun tunsi liikkeitä masussa.Menkat tuleet säännöllisesti ja kaikki muukin normaalia.

Näitä sattuu ja menkat voi tulla koko raskauden eikä mitään vaaraa ole vauvalle tai äidille.

Aloin odottaa kaksosia ja oli kahdet menkat. Töissä aina naureskelimme että ihan kuin olisin raskaana mutta mahdotonta kun on menkat.
V8 koski mahaan ja aloin vuotaa ja selvisi että odotin kaksosia mutta toinen tuli pois. Vuotoa oli v20. Terve poika syntyi v36! :)