Menkat primolut nor:in jälkeen, ei kuulu?

Elikkäs tilanne olisi tämä:
Edelliset menkat alkoivat 10.3, kierto on ollut yleensä 34-33. Aloitin Primolut nor:in syömisen kp21 kaiken varalta, jotta menkat eivät yllättäisi (kerran tuli viikkoa liian aikasin) ja söin kp27 saakka, eli nyt viime maanantaihin asti. Menkkoja ei kuulu nyt sitte vielä ainakaan, ja aloin netistä kattelemaan että millonkas niitä kannattaisi odotella, koska vaikka kierto ei yleensä noin lyhyt olekkaan, niin eikö niiden kuitenkin pitäisi alkaa tyhjentymään 2-4 päivää viimeisestä pilleristä? Ja tosiaan löysin hätkähdyttävän tiedon: primolutteja on myös määrätty lastensaantia edistäväksi. o_O Siis tuosta kp 21 asti olen pupuillut säännnölllisesti tuonne kp26 saakka.
Mitä tästä nyt sitten ajatelisi, voinko siis olla raskaana, kun ei menkkoja kuulu ei näy. Tänään olen kyllä kärsinyt menkkajomotuksista, ja rampannut vessassa tarkistamassa, mutta ei merkkiäkään. Ja olisiko ovulaatio voinut tuolle ajalle osua?
Toivottavasti joku sais tilanteesta jonkimoisen käsityksen, ja osaisi jotakin sanoa..
 
Mulla määrättiin kyseistä lääkettä juurikin avittamaan raskautumista. Nyt tokaa kuuria syön ja viimeks ainakin alkoi 2 päivää viimesestä pilleristä. Nyt odottelen tässä menkkojen alkamista, en usko että ois tärpännyt. Mutta jos sulla on ne primojen ohjeet, siinähän oli että pitäs alkaa syömään tiettynä päivänä kierrossa vaivasta riippuen. Mutta siis olen käsittänyt että vuodon pitäisi alkaa viim. 4 päivää viim. pilsusta..Tekisin kyllä sinuna raskaustestin jos ei vuoto ala.
 

Yhteistyössä