Menkat piti alkaa tänään, mutta ovistestissä vahva+???? apuuvaaa!

  • Viestiketjun aloittaja Maire
  • Ensimmäinen viesti
Maire
Elikkäs jos jollain on kokemuksia vastaavasta niin kertokaa mitä tää meinaa...eli tänään ollu koko päivän menkkatuntemuksia, mut menkat ei ole alkanut.Raskauden mahdollisuus on ja luinkin ihmisistä joilla ovistesti näyttänyt raskauden.Tänään siis kp 32/32 ja huvikseni ovistestillä testasin ja vahva plussa pärähti??? voiko siis oikeesti näyttää raskauden vai voiko ovis tulla nyt vasta?
 
fffff
ja sielä ovisplussa nyt nukkuu vaunuissa.
samaa kyselin täältä silloin ;)
Tais olla joku kp 30/32 kun tein vähän niinkun huvikseen yhden o-testin kun niitä oli sen satamiljoonaa kaapissa.
Seur. päivänä tein r-testin joka oli ihan jo ilman tihrustamista havaittavissa oleva plussa.
 
maire
ffff: mä kans vähän niinku huvikseen kokeilin ja nyt rupes toi tulos jännittää:) hh: olisi kyllä ihan toivottu raskaus mut en vaan oikeen usko että näin helpolla olis tärpännyt kun ekaa odoteltiin n.5vuotta ja nyt eka kerta ilman ehkäsyä ovulaation aikaan, joten en osaa kuvitellakkaan että olis heti tärpännyt....ja siis noi ovistestit on siis siltä ajalta kun ekaa yritettiin saada alulle:)
 
...
mulla kans sama juttu, epäilin olevana raskaana ja kokeilin ovistestiä , mitä kotoa löytyi. siihen tuli selvä plussa, jonka jälkeen hain raskaustestin ja samahan siihen tuli myös. nyt neiti jo 1v.
 
maire
kiitos vastauksista...eli todellakin on mahdollista että olen raskaana, en vaan voi uskoa sitä:) joskus kun ehkä uskallan raskaustestin tehä niin sit se selviää:) jännää että se ovistesti voi oikeesti sen raskauden näyttää, mutta nyt sekin on uskottava kun niin monella ollut plussa:)
 
Juu
LH nousee hiukkasen myös menkkojen alla, joillain niin paljon (esim. mulla) että tulee plussa/vahva viiva ovistestiin. Sen vuoksi pakkauksessa käsketään lopettaa testaus ovisplussaan, koska joillakin se näyttää plussaa koko loppukierron.

Toinen vaihtoehto että sulla on pitkä kierto tulossa ja ovis on oikeastikin vasta nyt.
 
Onko sun kierto täsmällinen? Jos ei, niin sulla voi olla ovis, niinkuin tikku näyttää.

Oma kokemukseni epäsäännöllisen kierron omaavana ja lapsettomuushoidossa olleena, että mulla oli useinkin ovis vasta päivänä, kun menkat piti alkaa. Jouduin tikuttaan joka päivä. Ja oviksesta vähän samanmoisia tuntemuksia kuin menkkojen alussa :kieh:

Mutta voit raskaanakin olla =) Testiä kehiin, muutaman päivän päästä
 
vieras
Ovistestiin tulee oikeastaan aina se testiviiva. MUTTA jos se näyttää raskautta niin tällöin se on huomattavasti ja ihan selkeästi vahvemoi kuin kontrolliviiva. Eli jos testiviiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva niin se ei vielä taroita mitään (kertoo vaan että hormooneja on kehossa ku menkat alkamassa, tiedän tämän sillä usein olen tämmöisen tuloksen saanut) mutta sitten jos oikeesti raskaana niin testiviiva on huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva, tämänkin oon testannu ja toimii. Toivotaan parasta sinne!! :)

Ja jos sulla on kuvaa ois kiva nähä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ovistestiin tulee oikeastaan aina se testiviiva. MUTTA jos se näyttää raskautta niin tällöin se on huomattavasti ja ihan selkeästi vahvemoi kuin kontrolliviiva. Eli jos testiviiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva niin se ei vielä taroita mitään (kertoo vaan että hormooneja on kehossa ku menkat alkamassa, tiedän tämän sillä usein olen tämmöisen tuloksen saanut) mutta sitten jos oikeesti raskaana niin testiviiva on huomattavasti tummempi kuin kontrolliviiva, tämänkin oon testannu ja toimii. Toivotaan parasta sinne!! :)

Ja jos sulla on kuvaa ois kiva nähä. :)
Näin mullaki oli.
 
maire
joku kyseli kuvaa, mutta ei ole enää tikkua tallella kun heivasin sen roskiin, mut oli siis tummempi se testiviiva selvästi kuin kontrolliviiva, mut voihan se olla että jos sit jotain hormoonia erittyy kun menkat piti alkaa...mulla on ekan lapsen jälkeen ollut tosi säännöllinen kierto, siks ihmetyttääkin että voiko ovis tulla ihan miten sattuu, mut saa nähä, jos muutaman päivän odottelis niitä menkkoja:)
 
minni
Ovistesti näyttää myös raskauden. Kysyin tätä lääkäriltä. Ovistesti reagoi nimittäin myös raskaushormoniin. OLET RASKAANA!!!
Ja ei todellakaan ovistesti näytä plussaa ennen menkkoja.
 
minni
Alkuperäinen kirjoittaja maire:
sellanen tuli vielä mieleen, että jos nyt olisikin niin että oikeesti ovis vasta nyt niin tarkottaako se sitä että sit ne mankat tulis sen pari viikkoo myöhässä?
Oikeesti, mikä todennäköisyys!?!? =)
Käy nyt hakemassa raskaustesti.... =))
 
minni
Alkuperäinen kirjoittaja maire:
sellanen tuli vielä mieleen, että jos nyt olisikin niin että oikeesti ovis vasta nyt niin tarkottaako se sitä että sit ne mankat tulis sen pari viikkoo myöhässä?
Oikeesti, mikä todennäköisyys!?!? =)
Käy nyt hakemassa raskaustesti.... =))
 
minni
Alkuperäinen kirjoittaja maire:
sellanen tuli vielä mieleen, että jos nyt olisikin niin että oikeesti ovis vasta nyt niin tarkottaako se sitä että sit ne mankat tulis sen pari viikkoo myöhässä?
Oikeesti, mikä todennäköisyys!?!? =)
Käy nyt hakemassa raskaustesti.... =))
 
maire
minni: hitsi kirjotettiin näköjään samaa aikaa kun en äsken sun kirjotusta huomannut:) ja eikö ovistesti näytä plussaa ennen menkkoja? hui, taas rupes jännittää, jo hetkellisesti tipahdin maan pinnalle kun joku kirjotti että ennen menkkoja ovistesti näyttää plussaa:)
 
minni
Alkuperäinen kirjoittaja maire:
minni: hitsi kirjotettiin näköjään samaa aikaa kun en äsken sun kirjotusta huomannut:) ja eikö ovistesti näytä plussaa ennen menkkoja? hui, taas rupes jännittää, jo hetkellisesti tipahdin maan pinnalle kun joku kirjotti että ennen menkkoja ovistesti näyttää plussaa:)
Näin mulle sanoi lääkäri. Kakkosen nimittäin testasin nimenomaan ovistikulla... ja raskautta näytti =) Sen jälkeen juttelin asiasta lääkärin kanssa....
Pääsetkö hakemaan raskaustestiä? Mua alko jännittää sun puolesta!!!
 

Yhteistyössä