Menkat Myöhässä testi nega

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskeliä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskeliä

Vieras
Hei kaksplussan väki! Olen kohta 20v tyttönen ja mieheni kanssa olemme yrittäneet lasta jo hetken. Nyt mahtaa olla 7 yrityskerta. Viime kiero oli katastrofi kun rv 4+4 sain varhaisen keskenmenon. En kerennyt plussaamaan mutta kipujen takia jouduin tkhon ja he totesivat asian :`( Yrittämistä sai jatkaa heti kun kaavintaa ei tarvittu. Nyt Menkat myöhässä 9 päivää (kierto aina 30) ja testi edelleen nega. Neuvolasta pistivät pyynnön tkhon pissanäytteestä todettavaan raskaustestiin koska verikoetta eivät suostu ottamaan HINNAN takia! Käyn Sielä ylihuomenna. Mutta siis johtuneeko tämä myöhästely vain keskenmenosta vai voiko minulla vielä olla mahdollisuus raskauteen? Ollut öklö olo ja selkä puuduksissa ja kipeä ihan ninkun menkkojen aikana mutta ei vaan ala niin ei ala. Vatsaa pistelee mutta luojalle kiitos ei niinkun keskenmenon aikana! Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?

Ihan normaalia keskenmenon jälkeen, että menkat on myöhässä ja kierto sekaisin. Yleensä kuukautiset alkavat 2-4 viikon kuluttua keskenmenovuodon päättymisestä.

Ihan normaalia ettei kuukautiset tule normaalisti. Minulla oli ennen ensimmäistä keskenmenoa säännölliset kuukautiset mutta keskenmenon jäkeen ne meni aivan sekaisin. Lääkkeillä niitä sitten säännöllistettiin.

On sinulla vielä mahdollisuus tulla raskaaksi. Kolmannen perättäisen keskenmenon jälkeen aletaan vasta tutkimaan missä syy.

Onnea yritykselle. Älä ressaa asiaa liikaa. Ressi voi viivästyttää raskaaksitulemista.

Yhteistyössä