Menkat myöhässä, raskausoireita, nega testi. Raskaana?

Tulevaäiti(kö)

Uusi jäsen
14.10.2018
2
0
1
30
Mulla on nyt siis menkat kuusi päivää myöhässä. Normaalisti kp 28, nyt mennään kp 34. Jo pari päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää alkoi menkkakivut. Olin jo varma, että sieltä ne tulee, mutta ei. Lisäks pahoinvointi alkoi parin päivän päästä. Vatsa on sekasin ja edelleen omituisia alavatsakipuja ja selkäkipuja. Koko ajan närästää, mitä normaalisti sattuu kerran vuodessa. Rinnat olleet arat nyt pari päivää, eikä mulla edes menkkojen aikaan rintoja arista. Kuitenkin testit negatiivisia. Ekan testin tein kun olin päivän myöhässä ja viimesimmän tänään (tosinpäivällä tehty ja virtsa ei ollut kovin kauaa ollut rakossa). Toivon kyllä olevani raskaana ja kropassa on outo olo. Millon menetän toivoni noitten negojen suhteen?? Kokemuksia!!?

taas yksi urpå ulisee täällä että olenko raskaana. Mistä hemmetistä täällä palstalle sen kukaan tietäisi? testit on negatiivisia joten siinä sulle vastaus- odota.

Jos olet aikuinen, täysi-ikäinen ihminen ja aiot hankkia lapsia, niin ihan ensimmäisenä kannattaisi miettiä pitkään ja hartaasti minkä ihmeen vuoksi kyselet anonyymiltä nettifoorumilta voitko olla raskaana vai et? Jos olet harrastanut seksiä, voit olla raskaana. Mutta mistä helvetistä sen kukaan voi Internetissä tietää? Millä perkeleen logiikalla kuvittelet, että tältä foorumilta saisi millään vähänkään merkittävällä todennäköisyydellä tietoa mahdollisesta raskaudestasi? Yhtä hyvin voit heittää noppaa tai kysyä lähipubin Peralta.

En voi käsittää. Sumentaako hormonit normaalin aivotoiminnan?