Menkat myöhässä mutta tulos neg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LuvLucy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LuvLucy

Jäsen
01.03.2011
988
0
16
Onko muille käynyt näin?
Aina on menkat tullu ajallaan siis siitä lähtien ku ne ensimmäisen kerran alko ja nyt kun yritetään tehdä vauvaa niin menkat tuli viimeks Joulukuun lopussa ja ei ole sen jälkeen menkkoja näkynyt. Tein testin tammikuun lopussa, tulos: negatiivinen. Tein testin tänään uudestaan: negatiivinen. Onko muille käynyt näin että testi ei pitänytkään paikkaansa??? Ohjeissa luki että mene sit lääkärille mut ku ne ehdottaa sitä samaa virtsa koetta joka mulla näyttää negaa niin joo-o... Ja toinen juttu on se, ettei ne ala edes tutkimaan miks mul on menkat myöhäs vast ku ne on myöhäs 6kk.... O___O Oikeest tää on niiiiin turhauttavaa! Muilla kokemuksia? :ashamed:

Ajattelin viel pari viikkoo odottaa, ennen ku soitan. Mut viimeks sano vaa et pitää tehdä se sama virtsa testi mis mul näyttää negaa niin joo saa nähä mitä tästäkin sopasta tulee vai tuleeko mitään...

hmm... joku isompi hormoonitason muutos varmaankin. Sillä varmasti se testissä jo näkyis se raskaushormooni, käyt siellä gynellä niin saavat katsoa mitä siellä mättää. Toivottavasti ei mitään vakavampaa, luultavasti saat aloittaa keltarauhashormoonin syönnin vuodon alkamiseksi. Mulla käynyt viime kesällä samoin, eikä mitään nähtävää syytä ollut miksi jäi kuukautiset pois. Mutta alko ne sitten lopulta :)

Hei mulla on just tällä hetkellä noin, tammikuussa kävin lekurissa joka otatti jotain hormoniarvoja verestä kun vaadin ja tulos oli että ne hormonit mitkä pitäisi olla" korkeella" oli matalalla eli estrogeeni ja joku muu, ja ne mitkä piti olla matalalla oli korkeella. Joten mulle syyksi selvisi se että hormonit on ihan sekaisin ja nyt oon menossa tän kuun lopulla tarkempiin verikokeisiin ja sit ens kuussa on gynelle aika. Joten kantsii kyllä mennä sinne lekuriin..

mulla jäi menkat pois viime huhtikuussa, tein neljä negatiivista raskaustestiä ja kesäkuun alussa varasin ajan gynelle.. Kohdussa ei näkynyt mitään muutoksia, paksulimakalvo joka "odotti pois vuotamista" mutta vuoto ei vaan alkanut. Gyne passitti kotiin odottelemaan koska joskus pelkästään se että näkee onko kaikki hyvin, auttaa siihen että se vuoto alkaa kotosalla aika pian sen käynnin jälkeen. Meni kolme päivää ja vuoto alkoi. Hormoonit sekaisin ja samalla stressi, meillä oli juuri ollut esikoisen kovat sairastelut päällä....

Elokuussa aloitin keltarauhashormoonien syönnin ja nyt ollaanki jo rv20 *hehkutusta* :D

Yhteistyössä