Menkat liian nuorena.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks

Vieras
Mä olen päättäny, että puhun tyttölapsilleni menkoista mahdollimman nuorena jotta he eivät koe samaa kuin minä.

Minulla alkoi omani 9v, enkä etes tiennyt MITÄ ne olivat! Koulussa ei oltu asiasta puhutta, eikä kotona. Olin ihan varma, että mulla oli joku kauhia tulehdus ku vuosin. En uskaltanut kertoa kenellekkään. Jossain vaiheessa "jäin kiinni" ja äiti käski siskoni sanoa minulle, että mistä löytyisi "rättejä". Niiden käytöstäkään en ollut varma. Mietin jopa että miten päin niitä käytetään... Ei mikään ihana kokemus! Lähinnä kauhea ja hyvin pelottava. Toisin ku sit kavereilleni, joilla ne alkoivat vasta jo pitkän odottelun jälkeen ja olivat niistä aivan riemuissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
olin 10v ku mulla alkoi.. kyllä mä tiesin mitä ne oli vaikka en muistakaan että kukaan olis missään kertonut niistä asioista....

Kai mäkin olin kuukautisista kuullut puhuttavan, mut en tajunnu mitä ne käytännössä tarkottivat enkä osannu yhistää koko asiaa tuohon mun juttuun :/

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onpa teillä alkanu aikaseen. Miulla alkoi vasta 15-vuotiaana.

Kiva, että oot jo valmistautunut kertomaan omille tytöilles :)

No en ny ihan lapsena kerro, mutta enne tuota ikää kun itselläni alako. Eikö se kulje vähä suvussa tuo alakami ikä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onpa teillä alkanu aikaseen. Miulla alkoi vasta 15-vuotiaana.

Kiva, että oot jo valmistautunut kertomaan omille tytöilles :)

No en ny ihan lapsena kerro, mutta enne tuota ikää kun itselläni alako. Eikö se kulje vähä suvussa tuo alakami ikä?

Niinhä se taitaa olla.

Yhteistyössä