menkat kestänyt jo yli 11 päivää... millanhan nää loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä ehkäisy sulla on? Mulla on kierukka ja nyt viimeisenä käyttövuonna myös ihan uskomattoman pitkiä kuukautisia, 8-10 päivää useimmiten. Vuotoa on ollut siis koko ajan mutta aiemmin tän rakkineen kanssa oli sellaista kolmea päivää..

täällä myös ollaan kypsänä, menkat kestäneet tosin vain "vasta" 8 päivää. Ja vieläkin vuotaa aamupäivisin kuin seula.. Ikinä ei ole ollut aikaisemmin tälläisiä teurastusmeininkimenkkoja!

Tsemppiä sinnekin! Mä kävin jo gynellä viime viikolla kun säikähdin todella tulvivan runsasta vuotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja N82:
Mulla oli teininä kerran menkat 14pv kesto ja syy oli stressi!

Hmm.. olen syyttänyt omistani sitä että kierukan elämä on lähellä loppua, mutta toisaalta minulla on ollut ihan valtava stressi yli puoli vuotta.. voisiko oikeasti olla sitä?

mulla on hormonikierukka ollu jo toista vuotta. ihme juttu tällainen pitkä vuoto. kiva näillä helteillä olla rätti persuksissa! pitänee soittaa huomenna aika lääkärille.

Mulla kesti tasan kaks viikkoa menkat, eilen loppuivat. Luulen kyllä, että syy on imetyksen lopettamisessa ja minipillereissä. Pikkusen on kyllä raivostuttavaa, kun vuoto jatkuu, jatkuu ja jatkuu...

osaisikohan kukaan auttaa, koska kuukautiseni alkoivat ihan normaalisti päivänä milloin pitikin, ja loppuivatkin viikon päästä, aivan normaalisti.. Pari päivää oli taas normaalia, kunnes minulla alkoi kuin kuukautiset "uudestaan" ! Eli verta alkoi taas tulemaan. :O mistä ihmeestä tämä voisi johtua! :(

pitäisiköhän minun huolestua! ikinä ei oo kestäny näin kauaa, mutta nyt kestäny jo koko joulukuuun.. söin e pilleri levyn ja ne oli sen ajan koko ajan, ja vieläki jatkuneet..

Mul on kestäny 8 pv nyt joku ns normaalia, mut nää on vast mun toiset....silti vähä huolestuin ku en huomaa ess mtn erkkejä et nää olis loppumas åaitsi eilen illal ei tullu melkeen mtn, mutta taas tnä. alko tulla vähä enemmän. Oisko se sen takii kun söin tnä. paljon herkkuja..osaisitteko sanoa ovatko nämä jo kohta loppumassa?

Mulla on viikon menkat viikon kuivilla välikausilla :) Johtuu hormonikapselista, jonka onneksi saan parin viikon päästä pois. Taitaa sulla johtua siitä kierukasta...

hei mitä mä teen ! oon 15 vuotias tyttö ja syön e pillereitä siirsin viime kuussa menkkoja tai siis yritin siirtää mut sit ne vaan tuli , mikä tässä oikeen meni pieleen syön e pillereitä levyn loppuun ja koko aika vuotaa !? ja nyt pitäis alkaa valkoset pillerit huomenna joten kohta kk kestäny , auttakaa !

Itselläni "menkat" kestäneet jo 4kk ja lääkärissä käynnistä mitään hyötyä, heittää eri nappeja naaman joiden pitäisi varmasti toimia. Gyneltä tuli palaute että oireeni eivät tarvitse tutkimusta vain pelkästään nappeja lisää naamaan. Missäköhän vaiheessa pääsee sinne tutkimuksiin, kohta se on jo pakko mennä yksityiselle.

oon 14 vuotias, ja menkat kestäny juu sen 19 päivää, varattii aika gynelle, mutta se on vasta ensiviikolla, mikä tässä on?, mä en enää ymmärrä, mitta rupee tulee täyteen kun menkat vaan jatkuu, jatkuu ja jatkuu..

Tietäisköhä teistä kukaa? mulla on kestäny menkat varmaa yli 2 viikkoo ja välillä päivän taukoja sitte taas jatkuu.. Ja mulla tulee ruskeeta vuotoa alapäästä? En tiedä mistä se johtuu ja ei se lopu millään..?

hei olen huolestunnut siitä pitäisikö minun varata lääkäri aika menkat alkoivat 13.1 ja vuotoa ollut sinne 15.1 yleenssä kuukautiseni kestää 7pv taij muutaman päivän pidempää... nyt ihmetellen kummasti kun vuotoa ei tänään ole tullut yhttään. voisiko epäillä jotain ja mitä minun pitäisi tehdä?

osaisikohan kukaan auttaa, koska kuukautiseni alkoivat ihan normaalisti päivänä milloin pitikin, ja loppuivatkin viikon päästä, aivan normaalisti.. Pari päivää oli taas normaalia, kunnes minulla alkoi kuin kuukautiset "uudestaan" ! Eli verta alkoi taas tulemaan. :O mistä ihmeestä tämä voisi johtua! :(
Mulla on ihan sama juttu mul on ollut jo pitkään aikaan viikottain menkat

Stressi, väsymys/unettomuus, huono syöminen/syömättömyys pistää kiertoa sekaisin. Itselläni oli 6kk kierto 22-28 päivää ja menkat kesti aina 7-14 päivää. Ihme tuhruttelua ekat 3-4pvää sit n.5pvää kunnon menkat ja loppuaika taas tuhruttelua... Muuta syytä ei keksitty kun että paiskin helkkaristi ylitöitä ja välissä jäi sit syömisetkin vähemmälle. Itse en tajunnut stressiä ennenkö työt palautui normaaliksi. Nyt on 4kk ollut 28-31 pvää kierto ja menkat 7pvää. Paitsi että ilmeisesti helle laittaa hormonit sekaisin kun nyt kierto oli vaan 21 päivää ja menkat alkoi yhtäkkiä eilen:mad:

apua! oon 13 vuotias tyttö, jolla kestäny menkat jo 15 päivää. ovat aian enenn kestäneet 9 päivää EI ikinä enempää tai vähempää. menkat tosiaa alko 1,5 vuotta sitte suunnilleen. välillä ollu pidmepiikin taukoja niitten välillä ja runsaus vaihdellu. mut tietäiskö teistä kukaan mikä tässä vois olla kysessä tai mitä mun pitäs tehä?!

Uusimmat

Yhteistyössä