menkat+alkoholi

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
voiko alkoholi vaikuttaa menkkoihin?
menkkani alkoivat perjantaina, tosin vuoto oli hyvin niukkaa (ei mitenkään epätavallista minulle aivan menkkojen alussa). lauantaina tuli sitten lähdettyä baariin ja tulin melkoiseen humalatilaan, vaikken juonut sen enempää kuin ennenkään. tästä seurasi sitten aivan järkyttävä krapula, joka kesti kaksi päivää. minulle tulee hyvin harvoin kova krapula ja tällaista en ollut ennen kokenut.
nyt menkkani ei ole vieläkään kunnolla alkaneet, vaikka on jo siis viides vuotopäivä meneillään. vuoto on edelleen hyvin, hyvin niukkaa niukkaa, sidettä ei tarvitsisi käyttää ollenkaan.
voiko alkoholi pistää elimistön näin sekaisin, ettei menkatkaan sitten ala? vai mitä tämä voi olla?
olen joskus ennenkin juonut menkkojen aikaan, eikä mitään tälllaista ole tapahtunut..

ex
Nestehukka voisi tulla ensimmäisenä mieleen näin maallikolle. Eli oletko juonut tarpeeksi alkoholittonia juomia bileiltana ja etenkin sen jälkeen?
Mulla tuo alkoholi tuppaa nousemaan päähän helpommin juuri kuukautisten aikana. Krapulan vahvuudesta kierron eri vaiheissa en tiedä, kun ei ole tullut vuosin vedettyä niin paljoa alkoholia, että olisi tarvinnut kärsiä kankkusesta. BTW. Toinen konsti krapulan torjumiseen (nautitin alkoholimäärän rajoittamisen lisäksi) on runsas veden juonti baari-illan päätteksi kotona juuri ennen nukkumaan menoa.

Yhteistyössä