Menkat 1-2vko:n välein :( pillerin syönnin loputtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Werna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Werna

Jäsen
23.03.2008
90
0
6
Mitä mun kroppa oikein sekoilee :headwall:
Synnytyksestä reippaat 3kk. Ekat menkat tuli noin 7vkoa synnytyksestä. Sit aloin pillerit (cerazette) ja ajtkuvaa tuhrua ja vuotoa. Söin 11pvä ja lopetin. Olin kireä kuin viulunkieli :/ Sen jälkeen "menkat" on tullu noin 1,5vko välein. Nyt taas alkoi kun edelliset loppu viikko sitten. Ei jaksa!!! Ei voi kunnon menkoiksi sanoa, tulee lakupäivät pyyhkiessä limaista verta ja jää siteeseenkin. Sit saattaa olla pikkasen runsaampaa ja taas vähenee mut kesto on noin 7 päivää. Pitäskö tässä huolestua ja otaa yhteyttä gyneen?

Mulle kävi aikanaan just noin kun ajattelin pitää taukoa pillereissä. Max. 2 viikkoa sain olla ilman menkkoja ja sit kun ne taas alko niin kesti noin 7 päivää. Puoli vuotta jaksoin pitää taukoa pillereissä ja sen jälkeen aloitin uudestaan ton vuotamisen takia. Viime elokuussa jätin pillerit pois ja menkat tuli suht normaalisti siihen asti kunnes kolmannesta kierrosta raskauduin.

Itekkään en kyselly syytä tohon vuotamiseen mistään, ajattelin sen vaan johtuvan hormoonitasapainon heittelystä.

^tuntuu vaan oudolle et 11 päivän syönnin jälkeen ois niin paljon hormoonia et alkas kroppa sekoilee näin :o V*ttu kun ikinä aloin koko pillereitä ees syömään!!! Vuodan syödessä ja ei syödessä :headwall: :headwall:

mä en vuotanu sentään pillereitä syödessä, mut yhtä p***aa oli tuo aika kun taukoilin. Kokoajan sai olla varuillaan, millon vuoto alkaa taas. Ja kesti aina normaalia kauemmin ja oli normaalia runsaampaa.

Tsemppiä sulle ja toivottavasti alkaa pikkuhiljaa tasaantumaan tuo kierto!

Yhteistyössä