Menkää suomi miehet opettelemaan sänky taitoja jonnekkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellu tässä hei!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ellu tässä hei!

Vieras
Mulla ei ole suomi miehistä kovin laajaa kokemusta mutta ne mitä on ovat surkeita ja juoppoja muutenkin. Ensimmäinen kokemus lomaromanssista oli sen verran antoisa etten muuta enää kelpuuta. Välimeren miehiin mahtuu monenlaista tietty myös mutta useimmat heistä osaa käsitellä naista niin että oksat pois. Ilman alkoholia, hyvällä flirtillä ja itsevarmuudella. Mitään pitkää suhdetta en ole koskaan odottanutkaan joten järjestely sopii kummallekkin osapuolelle. Huolehtivat myös hyvin suojautumisesta, toisin kuin suomi miehet jotka ei paljon kumppanistaan piittaa. Kävin tässä pitkän tauon jälkeen katsastamassa suomi miehiä baarissa ja voi sitä humalaisen miehen lääppimistä. Vaikka olis kuinka hyvässä ammatissa niin samanlaisia kaikki, anteeksi jos yleistän. Välimeren mies osaa tehdä suhteen päättämisenkin tyylikkäästi eikä ole tarvinnut jäädä perään suremaan. Mun kokemuksen mukaan suomalainen mies jättää vaan vastaamatta viesteihin, raukkamaista.

Olen tavannut miehiä suomessa myös baarin ulkopuolella ja jopa niin että mies selvinpäin mutta surkeita tyyppejä olleeteikä mitään selkärankaa. Suosittelisin kyllä ainakin kokeilemaan pientä lomaromanssia suomi naiset! Kielitaitokin kohenee.

Minulla taas on ihan päinvastaisia kokemuksia. Ulkomaalaiset miehet ovat itsekkäitä sängyssä. Tietenkin lirkuttelevat ensin, jotta saavat kaadettua naisen petiin, mutta kun saalis on napattu, niin ääni muuttuu kellossa.

Suomalaisista miehistä taas löytyy paljon hyviä rakastajia. Osaavat kaikki mahdolliset kikat naisen tyydyttämiseksi ja myös haluavat tyydyttää naisen. Olet tosiaan etsinyt vääristä paikoista. Unohda baarien kännipanot.

Mun mielestä soumi_miehet on pääasiassa ihan hyviä, siis ne ketä olen testannut.
Seksissä siis, muuten onkin vähän surkeat kokemukset, mutta tunnustan vian olevan miesmaussaniKIN.

En kaipaa egolleni pönkittäjää flirtistä tummaveriköstä, joka "osaa käsitellä naista".

Yhteistyössä