pöö
...toppakengät vauvalle? Ostaako kukaan kesällä talvivaatteita valmiiksi vai jätänkö syksymmälle ilmotuksen laiton?
Kengistä en tiedä mutta itse käyn harva se pv katsomassa toppavaatetarjonnan.Alkuperäinen kirjoittaja pöö:...toppakengät vauvalle? Ostaako kukaan kesällä talvivaatteita valmiiksi vai jätänkö syksymmälle ilmotuksen laiton?
pesukoneeseen vaan, koklaa lähteekö?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitten mulla ois vielä semmoset h&m ihanan pinkit toppakengät jotka vaan harmikseni oli melko likaset niin mietin että kehtaako pistää ollenkaan myyntiin :/ Yritin puhdistaa mutta ei lähteny oikein mihinkään ne tummat kohdat
no mut jos ne on niin likaset ettet tiiä kehtaatko myydä ni kyl mä ainaki koklaisin koska muussa tapauksessa meillä niin likaset menis roskiinAlkuperäinen kirjoittaja ap:Täytyy kokeilla.. saa nähdä meneekö ihan pilalle vai tulisko siistit
No ei ne nyt ihan törkyset ole.. siinä alhaalla vaan on jotain nahkaa(?) tai jotain mihin on katupölyä tarttunu ja ovat semmoseksi tummemmaksi menneet.. kaupunkikengäthän nuo on tai ihan semmoset kuivan talvi kelin kengät, mutta aivan ihanatAlkuperäinen kirjoittaja Pinguli:no mut jos ne on niin likaset ettet tiiä kehtaatko myydä ni kyl mä ainaki koklaisin koska muussa tapauksessa meillä niin likaset menis roskiinAlkuperäinen kirjoittaja ap:Täytyy kokeilla.. saa nähdä meneekö ihan pilalle vai tulisko siistit