Menisitte katsomaan asuntoa ja yksi huone olisi täynnä käärmeitä ja hämähäkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhh

Vieras
Kävimme katsomassa asuntoa, kiva asunto ja sijaintikin ok, mutta nykyisillä asukkailla oli lukuisia isoja käärmeitä ja hämähäkkejä vai mitä ne nyt onkaan :D Musta tuntuu että tuo on nyt ylitsepääsemätön este ettemme asuntoa ota, en voi kuvitella nukkuvani siinä samassa huoneessa. Mitä te ajattelisitte? Vaikuttaisiko päätökseenne?

Mä en ehkä pääsis irti ajatuksesta, että joku hämppy on joskus päässyt karkuun ja lymyilee jossain lattialistan välissä. Vaikka olis kuinka hullua.

Toki en voi tietää, miten sitten toimisin, jos olisin oikeasti siinä tilanteessa, että unelma-asunto vs. hämähäkkiajatus :)

Auntonäyttelyssä tulisi ongelmia, koska olen sen verran hämähäkkikammoinen, että en siinä huoneessa voisi olla. Mutta sen jälkeen ei olisi enää ongelmaa, kun ne hämähäkit on viety pois sieltä.

Multa varmaan menis kämpän katsominen ohi, kun ihastelisin niitä eläimiä. :D

Kahdesti on niin käynyt: kerran käytiin asuntonäytössä, jossa oli aivan huikean upea merivesiakvaario koralleineen ja kaikkineen. Voi, se oli kaunis. Muuta en oiken kämpästä muista. Ja toisella kertaa asunnon näytti asukas itse ja niillä nukkui olohuoneen sohvalla pariviikkoinen vauva :heart: Eihän sellaisesta saa silmiä irti :D Onneks mies on ollut molemmilla kerroilla mukana.

Itsekin hylkäisin unelmataloni sen takia jos siellä näkyy olevan ilmiselvä lastenhuone. Kamala ajatus, että yksi lapsista olisi päässyt karkuun ja lymyilisi jossain komerossa.

Ei vaikuttaisi. Ei kai ne hämähäkit tule kaupanpäälliisiksi? Kummallinen ajatus, ettei taloa voi ostaa jos sen edellinen asukas on pitänyt käärmeitä ja hämyjä.

Vaikuttaisi todennäköisesti päätökseen (jos ei ihan unelmatalo olisi). Mulla on sellainen kammo että hämähäkit karkaavat ja ja niitä ei löydy mistään ja sitten jonkin ajan kuluttua tule esiin vaikka yöllä tyynyn alta. Nehän voi piiloutua vaikka minne, vielä paremmin kuin käärmeet.

En keksi syytä, miksi tuollainen vaikuttaisi asunnon ostoon negatiivisesti. Näytössä luultavasti katselisin niitä eläimiä uteliaana :)

Joku vuotavan näköinen akvaario voisi mietityttää, tai muuten huonosti pidetty. Mutta joku hämähäkki tai käärme terraariossaan? Anteeksi, mutta :laugh:

[QUOTE="...";29264102]Itsekin hylkäisin unelmataloni sen takia jos siellä näkyy olevan ilmiselvä lastenhuone. Kamala ajatus, että yksi lapsista olisi päässyt karkuun ja lymyilisi jossain komerossa.[/QUOTE]

:D

Mulla muutti joskus naapuriin nuori pariskunta ja kantoivat sisään aivan järkyttävän suuren terraarion. En tiedä minkä eläin siellä asui, enkä todellakaan halunnut tietää. :) Kammotti jo ajatus, että seinän takana on joku iso käärme tmv.

Eli ap:lle, minä en voisi muuttaa ko. asuntoon, kun tiedän mitä siellä on ollut. Mutta kammoan kaikkea tollasia ihan hirveästi. :)

Yhteistyössä