menisitkö töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiskuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niiskuneiti:
nenä ihan tukossa, silmät vuotaa ja palelee (tai on kuuma) koko ajan. olo vetämätön ja pää kipeä niistämisestä. kuumetta ei kuitenkaan ole.

Riippuu työstä. Jos on fyysistä, niin sitten en. Jos rauhallista toimistotyötä, niin sitten voisin mennä.

No en menisi. Just täällä niistän nenääni irti ja kuumetta ei todellakaan ole, vaikka olo on ihan jyrän alle jäänyt. Ei tunnu kivalta ajatukselta, että olisin mennyt töihin tässä kunnossa. Jos niistän joka viides minuutti, niin eihän sitä kerkeä muuta tekemään kuin pesemään käsiä vessassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ennemminkin vois kysyä, et miksi ihmeessä mennä kipeenä töihin?

tuntuu ettei tää sairaus oo tarpeeksi vakava ollakseen poissa. en tiedä. syyllinen olo jos ei mene. oon fyysisessä työssä siinä mielessä että päivät on laatikoiden ja tavaroiden nostelua ja lavojen vetämistä ja sellaista.eli kyllä on silleen raskasta. asiakaspalvelua myös sisältyy työhöni ni sillee haittaa ku näytän aika kipeeltä mun punaisen nenäni ja valuvien silmien kanssa että hävettää kuitenkin olla töissäkin... miks vitussa tää on mulle niin ristiriitaista aina jäädä saikulle? mies esim jos on kipee niin hakee saikkua eikä koskaan sillä kävis mielessäkään potea syyllisyyttä tms siitä.

Mulla vähän sama. Paksua limaa ja keuhkoputki tulessa. Palelee, mutta ei kuumetta. Vetämätön olo. Nyt mietin millä saisin itselleni kuumeen, että ei tarttis mennä huomenna töihin ja saisin vähän levättyä "hyvällä omallatunnolla".
Itse en olisi pelkän nuhan takia pois, mutta yleiskunto ratkaisee.

En menisi tartuttamaan muita.
Päivä kaks poissa ja sitten katsellaan tilannetta uudelleen.

Meet kipeenä töihin -> tartutat muut -> saat vielä ite jonkun uuden jälkitaudin

Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Juu ei, en olisi riittävän sairas menemään töihin.

wtf?! en onneks pudonnu :D ehkä se kuumeki jo nousee ku en jummarra :D

Harvoin mä nyt niin kipee olen, että töihin menisin.

oukei :D niin mäki olin aiemmin mutta sit sairastuin.... :/

anyways, kyllästyin pähkäilee. mun suurin ongelmani kun tuntuu aina olevan se syyllisyydentunne mikä tulee kun pitäisi hakea sairaslomaa. että miten ne nyt siellä pärjää jne. ahdistavaa. kuitenkin tänään jo yritin ja olinkin töissä ihan liian puolikuntoisena ja koska tää olo tuntuu menevän vaan pahemmaks niin ilmoitin töihin etten pääse ja menen aamulla lääkäriin.

oikeasti jos katson asiaa ulkopuolisena ja kyse olisi vaikka työkaverista joka miettisi mitä tehdä, tietenkin kehottaisin jäämään kotiin (niinkuin mulle tänään useampaan otteeseen sanottiin) mutta heti kun on itsestä kyse niin ei millään haluis tuottaa toisille sitä vaivaa mikä tulee kun joutuu tekee munkin hommat siellä.

Yhteistyössä