Menisinkö ostamaan kenkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shoesshoesshoes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shoesshoesshoes

Vieras
Eräässä liikkeessä on loppuunmyynti ale eli tosi edullisesti saisi nyt kenkiä =) Mun pitääkin ostaa kesäksi nyt jotkut uudet, mutta tässä kuussa tekee tiukkaa rahasta :/ Eli ostaisinko nyt ne kengät, kun saa edullisesti, vaikka kuukauden budjetti meneekin tosi tiukille vai ostaisinko ne vasta seuraavasta palkasta jolloin rahaa on enemmän käytettävissä mutta kenkiä ei todennäköisesti ole enää niin hyvässä alessa? Joo, mun tekisin kovasti mieli mennä nyt niitä kenkiä ostamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja shoesshoesshoes:
Eräässä liikkeessä on loppuunmyynti ale eli tosi edullisesti saisi nyt kenkiä =) Mun pitääkin ostaa kesäksi nyt jotkut uudet, mutta tässä kuussa tekee tiukkaa rahasta :/ Eli ostaisinko nyt ne kengät, kun saa edullisesti, vaikka kuukauden budjetti meneekin tosi tiukille vai ostaisinko ne vasta seuraavasta palkasta jolloin rahaa on enemmän käytettävissä mutta kenkiä ei todennäköisesti ole enää niin hyvässä alessa? Joo, mun tekisin kovasti mieli mennä nyt niitä kenkiä ostamaan =)

Ai ai ai ai... Ei nyt ostella kenkiä jos on raha tilanne sillain ettei olis kauheesti varaa. kyllä ne on alennuksessa ens kuussakin ne kengät. Ja jos ei oo niin pitäköön kenkänsä sitten. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
No mene nyt ainakin katsomaan onko hyviä =)
Mää ainakin menisin; uudet kengät piristää aina, vaikka olis tiukkaakin B)

Paremmin jaksaa pihistellä, kun on uudet kengät siitä hyvästä saanut :D

Nimimerkillä viime kuussa uudet kengät ostanut, yli budjetin :D

Yhteistyössä