Menis toi kekara jo nukkuu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumidaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Muumidaa

Jäsen
18.10.2012
133
0
16
Mistä noilla kaksivuotiailla riittää energiaa?? Päivä oltiin pulkkamäessä, syötiinki ulkona ja lyhyet päikkärit ku käveltii kotiin. Sit yhdessä siivottiin,käyty pesutuvassa, oli 45min kylpemässä ja äsken söi. Ja vielä virtaa riittää. Mä oon niin poikki etten jaksa mitään ja yks vaan hyppää mun sylissä, tonkii tavaroita joihin ei saa koskea ja kiipeilee mun päällä.
Pinna kiristyy koko ajan ja jos se ei seiskalta ole unta metsästämässä ni vien naapurille.

Kiitos ja anteeks.

Jes, täällä ollaan just samassa jamassa 2v:n kanssa. Heräsi aamulla normaalia aikaisemmin, nukkui normaalia lyhyemmät päikkärit, on remunnut ulkona ja kylässä ja tuolla se nyt hakkaa pianoa ja laulaa ilman mitään viitettä väsymyksestä. On hyväntuulinen ja energinen, vaikka kaikki merkit viittais päinvastaiseen.

Toivottavasti nukkuu edes öisin :) Minulla oli esikoinen tuossa iässä hyperenerginen ja pahimmassa vaiheessa ei nukkunut päiväunia, mutta hyppäsi yölläkin kahden tunnin välein hereillä. Nukkuminen oli laps' rukalle iso ongelma. On tosin as-lapsi, mutta ei sekään sitä kokonaan selitä, että kolmevuotiaana vasta oppi nukkumaan yönsä ehjästi, kyllä siinä itsekin tuli virheitä tehtyä. Koitahan jaksaa! Se on vain yksi vaihe monien vaiheiden seassa.

Yhteistyössä