menis nyt edes tunti niin kehtais laittaa ruokaa :D

• Viestiketjun aloittaja eikäedesoleturhis
  • Ensimmäinen viesti
eikäedesoleturhis
ihan kuin raskaana olis kun en voi miettiä mitään muuta kuin paistettua kesäkurpitsaa :D
hmm ja sitten vielä paprikaa, sipulia, kanaa/herkkusieniä. oi voi :D niin ja riisiä.

ap
en käytä kastiketta, paistan vaan pannulla vähässä rasvassa. melkein kevyttäkin vielä kehtaa olla että ei tarvi huonoa omaatuntoa potea vaikka söis monta kertaa viikossa :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Mä tein jo aamulla 9 aikaa tän päivän ruoan valmiiks.. :ashamed: Hetki sitte söin... sitä se on kun on raskaana ja vuorokaus rytmitkin on ihan sekasin.... :snotty:
mulla ei valitettavasti noin hyviä lieventäviä asianhaaroja nyt mutta ei voi minkään, se on lähettävä kokkailemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Mä tein jo aamulla 9 aikaa tän päivän ruoan valmiiks.. :ashamed: Hetki sitte söin... sitä se on kun on raskaana ja vuorokaus rytmitkin on ihan sekasin.... :snotty:
mulla ei valitettavasti noin hyviä lieventäviä asianhaaroja nyt mutta ei voi minkään, se on lähettävä kokkailemaan :)
Mua ihan hävetti kun mun yks ystäväni soitti hetki sitten, ja oli pahoillaan että en kai mä vaan nukkunu. Enhän mä tosiaan nukkunu, mutta en kyllä kehdannu kertoa tehneeni just päivällistäkään. :D
Mee ihmeessä kokkaamaan, on sekin sitten ohi koko päivältä! :)

Yhteistyössä