menin synnärille ja...supistukset loppui ku seinään

juu, menin sitten synnärille täysin odotuksin, koska supistellut koko päivän ja nitä tuli jo kolmen minsan välein...kaikki meni hyvin, olin avautunut,vastakin 3cm, mutta kuitenkin...homma eteni, kivut lisäänty...Mutta yht´äkkiä supistukset loppu...niitä odoteltiin loppuyö, eikä mitään...laittoivat sitten kotiin odottamaan lisää, mutta hiljaista on!!tosin tuntuu että jalkovälissä ois melooni, mutta silti...jotenkin on paha mieli kun oletin pitäväni vauvaa jo sylissä...rv 39+6 toinen raskaus
onko kohtalotovereita, milloinka sitten alkoi tapahtua?

emmä sitä, vaikka harmittaakin, mut odotukset oli korkella, kaikki n ajastaan syntyy!!esikolle oli vaikeempi selittää miksi vauva on mahassa kun mummolasta mentiin hakeen..i oikeen 3v ymmärtänny...nytkin lähössä koko ajan synnyttämään uuestaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Kannattaa vaan reippaasti lähtee uudelleen,kun siltä tuntuu, kun oot jo auennu. Noin kuulema saattaa käydä ja yleensä kestää24h ennenkö jatkuu.
Mulla oli kuopukselta 4cm auki ja sikiökalvopullotti 5päivää ennenkö synty.
menny about 30 tuntii nyt..mutta odotellaan!onneksi sai viime yön nukuttuu ni jaksaa taas jos lähtö tulee

Alkuperäinen kirjoittaja Bånki:
emmä sitä, vaikka harmittaakin, mut odotukset oli korkella, kaikki n ajastaan syntyy!!esikolle oli vaikeempi selittää miksi vauva on mahassa kun mummolasta mentiin hakeen..i oikeen 3v ymmärtänny...nytkin lähössä koko ajan synnyttämään uuestaan =)
Se on just hankalaa kun on muita lapsia.
Mäkänn en oikein tienny mitä oisn lapsille sanonu kun yliaik.kontrolleissa ravattiin..

Olivat raukat ihan ihmeissään..

niin
mulla kävi kerran kans noin.olin jo synnytyspöydällä ja lääkäri sit sanoi että nyt laitetaan käynnistyspiikit.ei tuntiakaan niin likka syntyi.en oiskaan halunnut enää lähteä tyhjin käsin kotia

Tuossa synnärissä taitaa olla jotain magiaa... aina kun sinne pääsee, niin tilanteet muuttuu... itellä tosin hyvään suuntaan tästä kolmannesta; menin käynnistykseen rv 41+6, ja saman tien kun pääsin käyrille, niin alko omat supistukset.. käynnistystä ei siis tarvittu :D

vieras
Meillä oli sama tilanne kuopuksen syntyessä. Oli yön supistellu ja sairaalassa loppuivat. Tultiin takaisin kotiin ja koko päivän ja illan supisteli. Vasta seuraavana yönä lähdettiin takaisin sairaalaan kun alkoi olla liian kivuliasta olla kotona. No, olikin sitten avautunut melkein kokonaan ja lääkäri alkoi tutkia. Puhkaisi kalvot ja kun vesi meni niin poika syntyi samantien...15 minuutissa. Jälkeenpäin olen miettinyt mitä jos kalvot olisi puhjennut kotona niin samantien olisi poika tullut. Ja meiltä sairaalaan 45km matkaa.

mie
esikosta supisteli koko yön ja heti kun päästiin sairaalan parkkikselle niin loppui kuin seinään. tarkastuksessa olin 4cm auki ja muutaman tunnin odottelun jälkeen antoivat käynnistystabletin. sairaalakammoiset supistukset=)

Yhteistyössä