Menin sitten pitkin lattioita eilen illalla :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja immu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

immu

Vieras
Mulla on jo jonkun aikaa ollut ajoittain melko voimakasta huimausta. Eilen illalla rupes yhtäkkiä pyörryttämään ihan kauheesti aina kun katsoin alaspäin. Makasin varmaan melkein kaksi tuntia sohvalla, kun en uskaltanut kävellä sänkyyn. No, siitä kun nousin vihdoin ylös, niin humps, läks taju ja löysin itseni lattialta. Onneksi kaaduin niin, etten lyönyt päätäni mihinkään.

Melkein konttaamalla sain sit itteni omaan sänkyyn ja se järkky huimaus jatkui vielä makuuasennossakin. Vieläkin on ihan pöhnä olo ja oksettaa.
Mulla on niskat melko jumissa, kai tää sit johtuu siitä :o

Työkaverilla oli joku huimaustauti (en muista paremmin), joka oireili juuri noin. Vaaraton, mutta ärsyttävä.

Käy lääkärissä, voihan se olla vakavempaakin. Esim kasvain joka painaa aivoissa jotain kohtaa tyms.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Työkaverilla oli joku huimaustauti (en muista paremmin), joka oireili juuri noin. Vaaraton, mutta ärsyttävä.

Käy lääkärissä, voihan se olla vakavempaakin. Esim kasvain joka painaa aivoissa jotain kohtaa tyms.

Menieren tauti tms.?

Mulla raudanimeytymishäiriö, mutta kräuterblutsaft nostaa munkin hemppaa.

Siskoni oireili noin; vika löytyi korvasta.Käskivät ennen ylösnousua sängystä käännellä päätä ja olla tietyssä asennossa määrätyn minuuttiajan.Se kuulemma siskollakin auttanut.

Soitin äsken terkkarin ajanvaraukseen, syyskuussa seuraavia vapaita aikoja. Perjantaina kun soittaa heti seiskalta, voipi saada päivystysajan omalle lääkärille.
Jos tosi huono olo tulee, voi tietty lähteä istumaan päivystykseen.
Tää on niin tätä :o Pitää kai käydä yksityisellä...

Yhteistyössä