menin sitten ihastumaan varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja murheellinen muru
  • Ensimmäinen viesti
murheellinen muru
jokin aika sitten tapasin erään miehen jonka tiesin vuosien takaa jollaki tavalla. no juteltiin ja hauskaa oli. siis ihan kaveripohjalla vaikka pieni pusu tuli kyllä vaihdettua miehen toiveesta.

mies kuitenkin varattu. tunnen oloni niin surulliseksi ku kolahti oikein kunnolla eikä ole mitään mahdollisuuksia miestä koskaan saada. joudun nyt vain kärsimään tunteideni kanssa.

päinvastoin mulla
mulla kävi vuosia sitten sama päinvastoin. ihastuin vapaaseen mieheen vaikka itse olin just mennyt naimisiin. enkä tietty voinut kuin kärsiä koska en halunnut pettää. vieläkin mietin tätä miestä joskus vaikka siitä on yli 10vuotta. tunne oli niin voimakas.

sama juttu
mä olen itse varattu ja ihastunut varattuun mieheen. pusua pidemmälle ei mekään olla menty, vaikka halua olisi kummallakin. fiksuinta olis tietenkin antaa olla koko homman, mutta piru kun siitä ihastumisen tunteesta on vaikea laskea irti. :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sama juttu:
mä olen itse varattu ja ihastunut varattuun mieheen. pusua pidemmälle ei mekään olla menty, vaikka halua olisi kummallakin. fiksuinta olis tietenkin antaa olla koko homman, mutta piru kun siitä ihastumisen tunteesta on vaikea laskea irti. :(
Sepä siinä niin ihanaa onkin: ajatteles, jos menisitte pidemmälle! Se jännite välillänne ei olisi enää ollenkaan sama. Saatikka että ihan okeasti alkaisitte kimppaan! Arki tulisi ihan varmasti siihenkin suhteeseen.

Minä olen ihastunut myös. Ja ihastukseksi jää. Ei mitään sen enempää, koska juuri tämä ihastumisen tunne on se, mistä pidän -se kun vasassa on perhosia kun nähdään, kun katse lämmittää... Kaikki tästä pidemmälle lässäyttää fiiliksen ;)

Nauttikaa, älkääkä surko :D

sama juttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sepä siinä niin ihanaa onkin: ajatteles, jos menisitte pidemmälle! Se jännite välillänne ei olisi enää ollenkaan sama. Saatikka että ihan okeasti alkaisitte kimppaan! Arki tulisi ihan varmasti siihenkin suhteeseen.

Minä olen ihastunut myös. Ja ihastukseksi jää. Ei mitään sen enempää, koska juuri tämä ihastumisen tunne on se, mistä pidän -se kun vasassa on perhosia kun nähdään, kun katse lämmittää... Kaikki tästä pidemmälle lässäyttää fiiliksen ;)

kyse on mieheni hyvästä kaverista, että siinä mielessä olisi kyllä fiksua päästää irti tästä tunteesta... :(

vieras

kyse on mieheni hyvästä kaverista, että siinä mielessä olisi kyllä fiksua päästää irti tästä tunteesta... :(
Ketä se TUNNE haittaa? :D Siis joo, minä todellakin tarkoitan tällä kivalla ihastumislla sitä, että sitä ei puhuta, sitä ei sanota ääneen eikä VARSINKAAN halata, pussata tai mitään muutakaan fyysistä kontaktia. Ihan viaton ihastumien, ketä se haittaa? :D

sama juttu

Ketä se TUNNE haittaa? :D Siis joo, minä todellakin tarkoitan tällä kivalla ihastumislla sitä, että sitä ei puhuta, sitä ei sanota ääneen eikä VARSINKAAN halata, pussata tai mitään muutakaan fyysistä kontaktia. Ihan viaton ihastumien, ketä se haittaa? :D
joo, jos ei mitään oliskaan tapahtunut ja tää olis yksipuolista niin sit. mutta nyt tää on molemminpuolista ja jotain on jo tapahtunutkin niin sikäli paska juttu. mutta siltikin on niin vaikea päästää irti.

Kauheeta :eek: ...mä ymmärrän tollaset tunteet vielä 15 vuotiailta kun elämä on muutenkin ihan sekasta B) , että sitten seukataan ja ihastutaankiin toiseen. Mutta aikuiset naiset :whistle: , minä ainakin ihan oikeasti rakastan vain yhtä miestä enkä ihan oikeasti edes vilkaise muihin tai tunne mitään vetoa kehenkään :saint: . Elin joskus vaikean parisuhteen (josta kaksi lastani) ja olen kyllä oppinut mitä on kun on vaikeeta toisen kanssa elää ja nyt osaan olla joka päivä kiitollinen tästä nykyisestä miehestäni enkä päästä kyllä irti :D :heart:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Kauheeta :eek: ...mä ymmärrän tollaset tunteet vielä 15 vuotiailta kun elämä on muutenkin ihan sekasta B) , että sitten seukataan ja ihastutaankiin toiseen. Mutta aikuiset naiset :whistle: , minä ainakin ihan oikeasti rakastan vain yhtä miestä enkä ihan oikeasti edes vilkaise muihin tai tunne mitään vetoa kehenkään :saint: . Elin joskus vaikean parisuhteen (josta kaksi lastani) ja olen kyllä oppinut mitä on kun on vaikeeta toisen kanssa elää ja nyt osaan olla joka päivä kiitollinen tästä nykyisestä miehestäni enkä päästä kyllä irti :D :heart:
kuule kun mä olen itse sinkku.

Joopa joo
Nyt naurattaa. Kuinkahan "ihana" se mies on kotioloissa. Kaikki vetävät aina ulospäin roolia että ovat mukavampia ja parempia ihmisiä kuin ovatkaan. Kaikkea muuta kuin ihanan hänestä tekee se että flirttailee ja pussailee vieraan naisen kanssa. Siinä meillä on oikein kunnon puoliso ja lasten isä! Minä en koskisi tuollaiseen pitkällä tikullakaan.

ap
kiitti vaan teille taas. minkä mä tunteilleni voin enkä mä niin vain miestä etsi. tunteet toista kohtaan ja pitäisi alata seurustelemaan jonkun muun kanssa ihan vaan seurustelun vuoksi?

tän palstan mukaan pitäs olla tunteeton ihminen.

m
Muuten en ota kantaa asiaan, mutta ei kannata tuomita noin äkisti ketään ihastunutta (oli sitten varattuun ihastunut tai itse varattu) Nuo kommentit on ihan naurettavia, että "en tunne mitään vetoa kehenkään toiseen" Joo, et nyt, mutta miten kukaan voi vannoa, ettei itse ole joskus vielä tuollaisessa tilanteessa..... elämää tää vain on.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ja olit sinkku tai ei, niin älä nainen märise, vaan etsi itsellesi VAPAA mies. Ja fiksu olet siinä suhteessa, että et koske varattuun mieheen.
Ei näin - tuolla tavalla ap saattaa kävellä onnensa ohi. Ihan mahdollista että miehen nykyinen ei olekaan se oikea, ja jos ap jättää tämän miehen väliin jokuu muu saattaa viedä sen.

Yhteistyössä