menin sit tänään kihloihin ulkkismiehen kanssa. olemme todella onnellisia! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hapyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hapyy

Vieras
löysin onnen kolme vuotta sitten ulkomaan matkalta. :heart: mieheni on sivistynyt, rakastaa ja arvostaa minua. on komea ja tykkää shoppailla. pitää huolta itsestään ja on ahkera. onneksi ei ole kaljaa kittaava mies maalta mutta mikä siinä jos joku sellaisista pitää.

Piti lukea otsikko kahdesti, kun ekaks luin, että "menin kihloihin alkkismiehen kanssa".
Jos ulkomaalaisuus on se, mitä kihloihin mennessä pitää korostamisen arvoisena niin mikäs siinä, tyylinsä kullakin. Onnea vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha ämmä;27221179:
Piti lukea otsikko kahdesti, kun ekaks luin, että "menin kihloihin alkkismiehen kanssa".
Jos ulkomaalaisuus on se, mitä kihloihin mennessä pitää korostamisen arvoisena niin mikäs siinä, tyylinsä kullakin. Onnea vaan.

No mä luin että uskismiehen ja siksi avasinkin. Se se olis ollu jotain se. :)

• Tykkää
Reactions: Uudi
[QUOTE="vieras";27221159]Siis jos mies on suomalainen niin se on kaljaa kittaava mies maalta? Jep, onnea sulle kun olet löytänyt timantin miehien joukosta <3[/QUOTE]

en tiedä muista, mutta näin näyttää olevan kaveripiirissä.

[QUOTE="happy";27221225]kuinka niin? mieheni on aivan ihana. :heart:
piti kulkea pitkä matka että löysin rakkaan maapallon toiselta puolelta.[/QUOTE]
Aloitteleva provoilija sortuu usein ylilyönteihin ja liiallisiin yksityiskohtiin.

Ilman "onneksi ei ole kaljaa kittaava mies maalta"-kohtaa uskottavuus olisi parempi.

[QUOTE="happy";27221245]en tiedä muista, mutta näin näyttää olevan kaveripiirissä.[/QUOTE]

Mun kaveripiirissä kaikki on avio-/avoliitossa suomalaisen kaupunkilaismiehen kans. Eikä ne miehet kittaa kaljaa :) Samoin on itselläni.

Minä olen naimisissa maalaismiehen kanssa, mutta ei se kyllä kovin usein kittaa kaljaa. Onkohan jotenkin epänormaalia? Pitäsiköhän se toimittaa johonkin tutkimuksiin?

Jep, provohan tämä :D

Mä elin avoliitossa ulkomaalaisen kanssa ja se se vasta kaljaa kittaskin. Mut ny voin paljastaa taas järkyttävää faktatietoa: Niin Suomessa kuin muissakin maissa asuu miehiä sekä maalla, kaupungeissa että esikaupunkialueilla, jotka eivät kittaa kaljaa.

Mää luulin että "menin kihloihin julkkismiehen kanssa" ja avasin ketjun siinä toivossa että on sisäpiirin tietoa jostain hollywood-luokan tähdestä. Mikä pettymys. En muuten tiennytkään että ulkkis on uus sana ulkomaalasille.

[QUOTE="happy";27221617]kivat sulle. miksi sitten kaupungilla ja baareissa miehet aina juo niin paljon?[/QUOTE]

Koska baareihin mennään juomaan. Jos et halua miestä joka juo, älä etsi miestä baarista.

Yhteistyössä