Menikö sulla nenä tukkoon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kielokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kielokki

Jäsen
04.06.2007
107
0
16

Sektion jälkeen, kun mulle laitettiin kohtuasupistavaa ainetta niin mulla meni nenä tukkoon. Muistaakseni sanottiin (en ole varma sen verran olin sekaisin kaikesta), että nenä menee tukkoon ja niihän se todella menikin. Umpi tukkoon! Ei ollut toiveitakaan hengittää nenän kautta. Siinä meinasi tulla paniikki, kun puudutus oli lamauttanut hiukan hengitystä, eikä hengittäminen siksi ollut normaalia. Hengitys tuntui raskaalta, sain happea maskilla, mutta tämähän on ihan normaalia kun on puudutettuna.

Mutta eniten ihmetyttää, kun nenä meni ihan tukkoon. Olen tähän asti ajatellut, että se on ihan normaalia ja tavallista, mutta juttelin yhden kaverin kanssa synnytyksestä. Olin silloin kamalassa nuhassa ja sanoin, että näin tukossa nenä ei ole ollut sitten synnytyksen. Kaverini ihmetteli, koska ei hänen nenänsä ollut tukkoon mennyt. Hänellä oli takana normaali alatiesynnytys. Mutta eikös siinäkin anneta kohtusupistavaa?

Nyt sitten olen miettinyt onko minulla erikoinen nenä, vai annetaanko sektiossa tuota supistavaa ainetta enemmän... vai mista tämä oikein johtuu?

Kokemuksia haluaisin kuulla!

Mulla meni sektiossa nenä totaalisen tukkoon myös. Sain sit vihdoin heräämössä jotain nenätippoja jotka vähän autto. Kyllä oli meinaan jano kun monta tuntia hengitteli suun kautta (alatiesynnytystä yritettiin ensin) ja sit vielä makoili siellä leikkaussalissa. Sanottiin että otahan torkut kun vielä voit,mutta nuku siinä sitten kun henki ei kulje...

Yhteistyössä