Menikö oikein SAKSAA OSAAVAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Hey!
Es ist eine recht lange Zeit, wenn Sie zuletzt am unterzeichnet. Ich frage mich, warum Sie nicht Sie auf meinen Beitrag geantwortet ... Zuerst wollte ich es vergessen und denken, dass Sie ein guter Grund habe ... Terminkalender oder andere Stress? Ich habe verpasst, aber schnitzen es, wenn Sie nicht zu mir sagte ... Wir hatten einen Fall einmal so eine gute Zeit für uns beide;) Ich möchte es einmal erleben;) Beachten Sie, dass können Sie mir direkt sagen, von wo das Problem liegt. Wenn Sie think'm zu dick oder hässlich oder dumm oder so etwas es besser, wenn Sie sagen, direkt wie, dass Sie nicht zu beantworten ist alles. Oder haben Sie schon jemanden getroffen neuen Frau? In jedem Fall würde mir gut zu wissen, weil dies einfach, dass Sie kommen immer noch in Finnland besuchen? Auf meinem Namen sind Sie immer als nur begrüßen ... aber es wäre gut, im Voraus zu wissen, dass so ganz plötzlich nicht nur

Googlella käänsin

VHey!
Se on melko pitkä aika, kun allekirjoitettiin viime. Ihmettelen, miksi et vastannut viestiini ... Ensinnäkin halusin unohtaa sen ja mielestäni sinulla on hyvä syy ... Aikataulu tai muu stressi? Olen jäänyt, mutta se leikataan, jos et sano minua ... Meillä oli tapaus kun tällainen hyvä aika meille molemmille Haluan kokea Huomaa, että voit kertoa minulle suoraan, mistä ongelma. Jos think'm liian lihava tai ruma tai tyhmä tai jotain sen paremmin, jos sanot suoraan kuin että et voi vastata kaikkeen. Vai oletko koskaan tavannut jonkun uuden vaimon? Joka tapauksessa haluan olla hyvä tietää, koska se yksinkertaisesti, että te vielä tulla käymään Suomessa? Minun puolestani, olet aina tervetullut vain ... mutta olisi hyvä tietää etukäteen, että niin yhtäkkiä ei vain

toi tuli suomeksi??? Ei ihan noin! Vaan se, että miksi se ei ole voinut vastata mulle sen toisen viestin jälkeen? Voisiko kertoa suoraan, mitkä syyt sillä on? Senkin takia, että onko se nyt tulossa kesällä Suomeen? Pitäisi niinku tietää etukäteen...

Tuo saksankielinen käännös oli täysin heprealta kuulostavaa.. Siis saksalainen ei osaa tuohon vastata! Mutta en osaa auttaa, koska myös tuo suomalainen versio oli omituinen ja epäselvä!
Siis mitä halusitkaan viestittää?

Netin kääntäjät osaavat kääntää sanoja kieleltä toiselle joten kuten, mutta kokonaisten lauseiden merkityksiä ne eivät tajua.

Jää sinä, hän tuli
Ice you, he fire.

Suomalaisena kyllä ymmärrän mitä yrität kertoa tuossa saksaksi,mutta saksalainen ei ymmärrä siitä yhtään mitään. Lähes kaikki verbien taivutukset miten sattuu ja sijamuodotkin myös. Kannattaa varmaan kirjoittaa englanniks teksti ihan ite.

Hey!

On melko pitkä aika, kun viimeksi allekirjoitettu. Kysyn itseltäni, miksi ette arvostelustani vastanneet... Ensiksi haluaisin unohtaa sen ja ajatella, että teillä olla hyvä peruste...Päivämääräkalenteri vai muu stressi? Olen myöhästynyt, mutta veistää se, kun ette minusta sanoneet...Meillä olisi yhdessä asiassa kerran niin hyvä aika melle molemmille Voisin kerran kokea Kunnioittakaa, että voitte minulle suoraan sanoa, mikä on ongelmana. Jos ajattelette paksua tai rumaa tai tyhmää tai niin jotakin se parempi, kun sanotte suoraan miten, että teidän vastauksenne on kaikki. Vai oletteko jo jonkun tavanneen uuden rouvan? Joka tapauksessa olisi minulle hyvä tietää, koska höpöti yksinkertaista, että tulette vielä joskus Suomeen etsimään? Minun nimissäni te olette aina kuten tervetuloa... mutta olisi hyvä, etukäteen tietää, että niin äkkiä ei vain...

VHey!
Se on melko pitkä aika, kun allekirjoitettiin viime. Ihmettelen, miksi et vastannut viestiini ... Ensinnäkin halusin unohtaa sen ja mielestäni sinulla on hyvä syy ... Aikataulu tai muu stressi? Olen jäänyt, mutta se leikataan, jos et sano minua ... Meillä oli tapaus kun tällainen hyvä aika meille molemmille Haluan kokea Huomaa, että voit kertoa minulle suoraan, mistä ongelma. Jos think'm liian lihava tai ruma tai tyhmä tai jotain sen paremmin, jos sanot suoraan kuin että et voi vastata kaikkeen. Vai oletko koskaan tavannut jonkun uuden vaimon? Joka tapauksessa haluan olla hyvä tietää, koska se yksinkertaisesti, että te vielä tulla käymään Suomessa? Minun puolestani, olet aina tervetullut vain ... mutta olisi hyvä tietää etukäteen, että niin yhtäkkiä ei vain

toi tuli suomeksi??? Ei ihan noin! Vaan se, että miksi se ei ole voinut vastata mulle sen toisen viestin jälkeen? Voisiko kertoa suoraan, mitkä syyt sillä on? Senkin takia, että onko se nyt tulossa kesällä Suomeen? Pitäisi niinku tietää etukäteen...

Oletko sä ihan pimeä?

VHey!
miksi se ei ole voinut vastata mulle sen toisen viestin jälkeen? Voisiko kertoa suoraan, mitkä syyt sillä on? Senkin takia, että onko se nyt tulossa kesällä Suomeen? Pitäisi niinku tietää etukäteen...

Ich möchte wissen, warum hast du nicht antworten. Kommst du nach Finnland im Sommer?

Yritähän opetella jonkinlaista kommunikaatiota vastaisuuden varalle ja inkkarit olis kans hyvä olla kanootissa.

Suunnileen tän, mut vähän laverreltuna tossa:

Heippa, siitä on aikaa kun viimeksi kirjoiteltiin. Ajattelin eka et sulla on ollut parempaa/kiireisempää tekemistä. Esim työkiireitä/stressiä? Mä en saa sua kuitenkaan mielestäni... meillä oli silloin kahdestaan niin ihanaa aikaa ;) Oonko sun mielestä niin ruma/tyhmä/lihava kun et halua mua? Vai onko sulla toinen nainen jo? Olisi kiva jos sanoisit suoraan eikä mun tarttis miettiä. Senkin takia täytyisi tietää, että ootko tulossa Suomeen vai et. Haluaisin valmistua siihen enkä vaan yhtäkkiä saada sellast puhelinsoittoo et hei mä oon nyt Suomes.

Heippa, siitä on aikaa kun viimeksi kirjoiteltiin. Ajattelin eka et sulla on ollut parempaa/kiireisempää tekemistä. Esim työkiireitä/stressiä? Mä en saa sua kuitenkaan mielestäni... meillä oli silloin kahdestaan niin ihanaa aikaa ;) Oonko sun mielestä niin ruma/tyhmä/lihava kun et halua mua? Vai onko sulla toinen nainen jo? Olisi kiva jos sanoisit suoraan eikä mun tarttis miettiä. Senkin takia täytyisi tietää, että ootko tulossa Suomeen vai et. Haluaisin valmistua siihen enkä vaan yhtäkkiä saada sellast puhelinsoittoo et hei mä oon nyt Suomes.

Ootsä kyl hirvee sössö :D

Älä laita tuollaista. Kysy ennemmin olisiko hän tulossa joskus niin voisitte tavata.

Voimia sinulle, sinisulka. Vaikuttaa että elät raskasta aikaa..

• Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä