:kieh: aaaarrrrsss aamulla meni kärsivällisyys joka nyt on tainut venyäkin liian tiukaksi (oli siis odotettavissa). Esikko 3v. on jo varmaan vuoden päivät enemmän ja vähemmän vängännyt syömisen kanssa ja sen lisäksi on ne normaalit uhmat päälle (vai liekö temperamenttia, ota siitä aina selvän...). Olen yrittänyt keksiä ja käyttää kaikki keinot että se söisi ihan "normaalisti" ilman erillisiä kommervenkkeja. Siis KAIKKI. Ennen söi kuin hevonen ilman mitään showta.
Enempää en jaksa selitellä ja perustella, tuntuu jo muutenkin että oon huono äiti. :ashamed: Niin, nyt oon väkisinkin tehnyt syömisestä numeron vaikka TIEDÄN ettei pitäisi. Mulle on kyllä pitkään ollut se ja sama syökö ruokaansa, kunhan saa sen riittävän kalkin (maitoallergikko) ruoasta. Se on se ongelmanydin luulisin...
Tänään jäi puistoreissu tekemättä kun en enää jaksanut esikon kiukuttelua, vitkuttelua, huutamista, lyömistä ja ruoan kanssa leikkimistä. :headwall: Tais siinä äitikin itkeä raivosta :'( Kyllä esikkoa sitten harmitti kun tajusi tekonsa seuraukset.
On kyllä niin kovapäinen tyttö, että huh pelkään jo etukäteen murrosikää!
Enempää en jaksa selitellä ja perustella, tuntuu jo muutenkin että oon huono äiti. :ashamed: Niin, nyt oon väkisinkin tehnyt syömisestä numeron vaikka TIEDÄN ettei pitäisi. Mulle on kyllä pitkään ollut se ja sama syökö ruokaansa, kunhan saa sen riittävän kalkin (maitoallergikko) ruoasta. Se on se ongelmanydin luulisin...
Tänään jäi puistoreissu tekemättä kun en enää jaksanut esikon kiukuttelua, vitkuttelua, huutamista, lyömistä ja ruoan kanssa leikkimistä. :headwall: Tais siinä äitikin itkeä raivosta :'( Kyllä esikkoa sitten harmitti kun tajusi tekonsa seuraukset.
On kyllä niin kovapäinen tyttö, että huh pelkään jo etukäteen murrosikää!