meni kaverin kanssa välit poikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Olin perjantaina ystäväni luona tyttöjen illassa ja yks kaveri siellä rupes näyttämään parille muulle ex-miehensä s-posteja. Sano että naurettavan helppo ja arvattava salasana. Ne kolme nauro siellä ääneen kun luki sen exän viestittelyä ilmeisesti uuden naisystävän kanssa. Mä lähin siitä tupakalle ja soitin tälle miehelle. Kerroin mitä siellä tyttöjen illassa tapahtuu että kannattaa vaihtaa salasana. Huh sitä tekstiä jota se mun kaveri suolsi mulle puhelunsa jälkeen kun sen exä soitti sille saman tien... Mietin että olisko pitäny ensin puhua muille järkeä ennen kun vaan vasikoi ne, mutta mä nyt vaan näin asiakseni soittaa sille jonka posteja siellä luettiin. Enpä oo ennen joutunu isoon riitaan, mutta nyt voin olla varma että välit meni poikki.

Olisin ensin sanonut tälle kaverille, että toimii lapsellisesti ja laittomasti. Jos ei olis tehonnut, niin olisin ilmottanu tälle poitsulle, että kannattaisko vaihtaa salasana, sen kummempia ilmoittamatta. En siis olisi ainakaan heti narinut kaveria.

Alkuperäinen kirjoittaja Viiri:
Oikeassa olet, mutta silti en ois suoralta kädeltä puuttunut.

Nimenomaan, asioihin pitää puuttua heti suoralta kädeltä!!Oletko hämeestä? Pohjanmaalla tartutaan asioihin heti ja se kuuluisi olla kaikkialla niin!!

Alkuperäinen kirjoittaja mä näin:
Olisin ensin sanonut tälle kaverille, että toimii lapsellisesti ja laittomasti. Jos ei olis tehonnut, niin olisin ilmottanu tälle poitsulle, että kannattaisko vaihtaa salasana, sen kummempia ilmoittamatta. En siis olisi ainakaan heti narinut kaveria.

peesi :attn:

Teit itse juuri niinkuin pitikin.
Käsittääkseni s.posti on kirjesalaisuuden piirissä, joten asiasta voi seurata myös muutakin kuin että "ystäväsi" menetti kaverin.

Yhteistyössä