Meni hermot!! Miten nuo kuvakirjat voi onnistua??

Siis mulla on nyt koneella jo Extrafilmin, Multikuvan ja Ifolorin kuvakirjaohjelmat.. En osaa vissiin käyttää niitä kun kaikissa on sama ongelma.. Kuvat on joka ruutuun väärän kokoisia mutta miten niitä voi pienentää/kaventaa/litistää/leventää siellä ohjelmassa?? :headwall: :headwall:

Onko joku onnistunut noilla ohjelmilla??

Sähän voit muuttaa niitten ruutujen kokoa mieles mukaan ottamall siitä reunasta kiinni. Ja kuvaa saa kohdennettua niin että muistaakseni (tupla)klikkaat sitä kuvaa niin pääset sellaseen tilaan, jossa voit rajata sitä kuvaa. Korkeus muuttuu suhteessa leveyteen riippuen siitä minkäkokoiseen kehykseen olet sitä kuvaa sijoittamassa.
Näin ainakin ifolorin ohjelmassa. (sori en pääs tarkistaan kun ohjelma toisella koneella )

Kolme kirjaa jo tehnyt
Jatkoa vielä... Kannattaa perehtyä siihen kunnolla. Sitten kun on päässyt perille kaikista eri mahdollisuuksista, niin kirjojen teko on todella helppoa ja hauskaa.

Vähän noloa mutta pakko myöntää.. Mä en oo tajunnu, että ei sen mun kuvan tarvi olla sen pohjaruudun mallinen ja oon aina yrittäny muokata sitä siihen sopivaksi.. :ashamed: :ashamed:

Kiitos!! Oon nyt pari tuntia yöimetyksellä väsänny Ifolorin kuvakirjaa. =)

Yhteistyössä